کارشناس تجهیزات شهربازی و مراکز تفریحی اداره کل استاندارد اصفهان گفت: ۶ وسیله و تجهیز شهربازی در کلانشهر اصفهان بدلیل نداشتن تاییدیه پلمب شد.

کارشناس تجهیزات شهربازی و مراکز تفریحی اداره کل استاندارد اصفهان گفت:این تجهیزات، تاییدیه اولیه استاندارد نداشتند یا تاریخ بازرسی آنها تمام شده و مالکان برای تمدید اقدام نکرده بودند.

حسین پوری‌رحیم افزود: ۱۶ اخطاریه حقوقی نیز برای تجهیزات خانه‌های بازی، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی در سه ماه نخست امسال در استان اصفهان صادر شد که ۱۰ اخطاریه مربوط به خانه‌های بازی است.

او  ادامه داد: واحد‌هایی که اخطاریه استاندارد دریافت کردند باید تا پایان تیر ماه جاری برای رفع معایب موجود اقدام کنند در غیر این‌صورت تجهیز آنها پلمب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی از شهربازی‌ها و مراکز تفریحی استان اصفهان در تابستان نیز با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: شهربازی‌ها باید گواهی تاییدیه استاندارد تجهیزات را در ورودی مراکز خود نصب کنند تا برای مردم قابل رویت باشد.


کارشناس تجهیزات شهربازی و مراکز تفریحی اداره کل استاندارد اصفهان گفت: خانه‌های بازی در سال‌های اخیر در برخی از شهر‌ها مانند اصفهان بطور گسترده ایجاد شده اند و باید برای ساماندهی آنها تدابیری اتخاذ شود.

پوری‌رحیم با بیان اینکه برخی از وسائل بازی موجود در خانه‌های بازی و مهد‌های کودک مانند ترامپولین، سازه‌های بادی و استخر توپ مشمول استاندارد اجباری است، اضافه کرد: متصدیان واحد‌های مذکور باید برای اخذ مجوز تاییدیه استاندارد این قبیل تجهیزات اقدام کنند.

برچسب ها: شهربازی ، کلانشهر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار