كلاس هوشمند كوچك‌ترين مدرسه دنيا (كالو) در روستاي كالو شهرستان دير استان بوشهر توسط جهانبخش افتتاح شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ جهانبخش استاندار بوشهر با اشاره به جايگاه انقلاب اسلامي گفت: انوار انقلاب اسلامي از مرزها گذشته و در جهان و منطقه پرتو افشاني مي‌كند و كساني كه از كشورهاي ديگر در ايران حضور دارند پاي درس انقلاب نشسته‌اند و خدايي شده‌اند.


وي افزود: تنها ايران از دين خدا پاسداري مي‌كند و تاكنون الطاف الهي را در انقلاب ديده‌ايم و مدرسه كالو جلوه‌اي كوچك از خدمات بي منت دولت خدمتگزار است.


جهانبخش اضافه كرد: در حال حاضر روستاي دو خانواري بدون برق نداريم در صورتي كه قبل از انقلاب در كل كشور تنها 10 درصد روستاها برق‌ دار بودند و امروز هيچ روستاي 10 خانواري بدون برق نداريم و اين عزتي است كه انقلاب به ما داد و به خودباوري و خودكفايي رسيديم و با وجود تحريم‌ها ماهواره نويد و اميد را به فضا فرستاديم.


استاندار خاطر نشان كرد: ما 33 سال روي پاي خود ايستاده‌ايم و اين بالاترين سند اقتدار نظام جمهوري اسلامي است.


فرماندار شهرستان دير نيز گفت:50 پروژه در ايام دهه فجر در شهرستان دير كلنگ زني يا افتتاح شده كه اعتباري معادل 9 ميليارد تومان براي آن هزينه مي‌شود.


علي بحراني افزود: در اين ايام شاهد حضور دانشجويان جهادي از كشورهاي پاكستان، افغانستان، هندوستان و بنگلادش در شهرستان دير هستيم كه تأثير قابل توجهي بر مردم داشته‌اند و بر اين نكته تأكيد دارند كه شما نعمت ولايت داريد و حاضرند جان خود را براي رهبري فدا كنند و دوستدار اهل‌بيت هستند.


حسين مصلحي‌پور رئيس اداره آموزش و پرورش بردخون نيز گفت: كلاس هوشمند دبستان شهيد رجايي كالو با اعتباري معادل50 ميليون ريال آماده شده است.


تنها معلم مدرسه كالو نيز گفت: به بركت نظام اسلامي آموزش و پرورش در دور افتاده‌ترين روستا امكانات فراهم كرده تا دانش آموزان بتوانند به بهترين وضعيت تحصيل كنند، ضمن اينكه روستاها داراي آب و برق و نعمت‌هاي فراوان شده است.


عبدالمحمد شعراني افزود: مدرسه كالو سمبل پيشرفت و تعالي ايران اسلامي است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.