ششمین دوره آموزش تصویربرداری با هدف افزایش توان حرفه ای علاقمندان به تصویربرداری از سوی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شركت فرهنگ فيلم تهران(وابسته به انتشارات علمي و فرهنگي، متعلق به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري)، دوره مذکور در راستاي سیاست های این شرکت مبنی بر ترويج آموزش هنرهای تصویری و شناسایی افراد مستعد برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: دامنه دانش و هنر تصویربرداری، دامنه گسترده ای است که برای آموزش آن زمان قابل توجهی نیاز است. در این دوره کاربری دوربین خاصی آموزش داده نخواهد شد بلکه مهم، دانش تصویربرداری و نگاه هنرمندانه ای است که باید در انتهای آموزش بدست آورده شود.

ویژگی های تصویر، دوربین ویدیو، فرایند تشکیل تصویر ویدیویی ، فرایند نوردهی تصویر ویدیویی، فرایند بازسازی رنگ، کنتراست تصویر، ترکیب بندی تصویر، نورپردازی، صدابرداری از سرفصل های دوره یاد شده می باشد.

 این دوره در 24جلسه، شامل جلسات تئوری و عملی طراحی شده است که در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت17 لغایت 20 تشکیل می شود.

تدریس این دوره را مرتضی جانبخش فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه هنر و استاد دانشگاه سوره و مرکز آموزش سازمان صدا وسیما بر عهده دارد.

علاقمندان براي بهره مندي از دوره های آینده این مرکز می توانند به سایت www.Farhangfilm.com مراجعه و یا با شماره های 88665525 و يا  88665526 تماس حاصل نمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار