پخش عکس هاي ماندگار مربوط به دوران رزمندگي حاج بخشي در 8 سال دفاع مقدس و گفتگو با عکاس اين تصاوير،از سلسله برنامه هاي مربوط به حاج بخشي در برنامه "از آسمان" را تشکيل مي دهد.

امير خورشيدي فر،کارگردان و تهيه کننده برنامه "از آسمان" شبکه دو سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه دوم از سلسله برنامه هاي "مرحوم حاج بخشي" مربوط به معرفي خصوصيات حاج بخشي است که سردار فضلي از همرزمان حاج بخشي به بيان آنها مي پردازد.

وي ادامه داد:همچنين" احسان رجبي" از عکاس دوران دفاع مقدس که در منطقه عملياتي کربلاي 5 حضور داشته به عنوان يکي از افراد که در لحظات ماندگار در کنار اين شهيد بزرگوار حضور داشته عکس هاي خود را از لحظات شهيد شدن داماد و برادر حاج بخشي ارائه مي دهد.

خورشيدي فر اظهار داشت:در بخش سوم اين برنامه دکتر "اله کرم" و "حاج منصور ارضي" در رابطه با حاج بخشي که بعنوان روحيه بخش در جبهه حضور داشته؛خاطراتي را بيان مي کند.

وي تصريح کرد:مصاحبه با دختران حاج بخشي که يکي از آنها مسئول گلخانه اي است که حاج بخشي آن را تاسيس کرده و همچنين بخش تصاويري که تاکنون پخش نشده از ساير بخش هاي برنامه سوم را تشکيل مي دهد.

گفتني است؛برنامه دوم و سوم از سلسله برنامه هاي حاج بخشي پنج شنبه 27 و جمعه 28 بهمن در قالب برنامه "از آسمان" ساعت 19 در شبکه دو سيما روي آنتن مي رود و از جمله عوامل اين برنامه مي توان به بابک مهدي زاده و سعيد سليماني به عنوان تصويربرداران،حميد بنا -نويسنده ،‌نادر گوهر رودي -گوينده،احمد عليخاني -صدابردار و بابک مهدي زاده -تدوينگر اشاره کرد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار