عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سولات متعدد نمايندگان از وزير ورزش و جوانان گفت: وقتي سوالات زيادي مطرح مي شود کانالي است که به استيضاح مي رسد و احتمالا بهار 91، پاييز تعدادي از وزرا است.

سيد جلال يحيي زاده نماينده تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تاکنون سوالات متعددي از وزير ورزش و جوانان مطرح شده است و تعدادي از نمايندگان سوال کننده به صورت شفاف و صريح بيان کردند که به دنبال استيضاح هستند.

وي افزود:‌ وقتي تعداد سوالات نمايندگان از يک وزير افزايش يابد در واقع کانالي است که به استيضاح مي رسد و از آنجايي که امکان استيضاح وزرا قبل از انتخابات مجلس وجود ندارد لذا  بهار 91 پاييز برخي از وزرا از جمله عباسي خواهد بود.

اين عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان ساخت: اکثريت اعضاي کميسيون فرهنگي و برخي از نمايندگان به دنبال استيضاح وزير ورزش و جوانان هستند و يکي از وزارتخانه هايي که در بورس استيضاح قرار دارد اين وزارتخانه است و در صورتي كه نمايندگان همچنان خواهان استيضاح وزير ورزش باشند، اولين استيضاح شونده سال آتي عباسي خواهد بود.

يحيي زاده خاطرنشان ساخت: سوابق پرونده وزراي نيرو و صنايع نيز به گونه اي است كه آنها نيز در صف استيضاح شوندگان احتمالي قرار دارند و پيش بيني مي كنيم كه پس از عباسي نوبت استيضاح آنها باشد./گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار