محمد نبي حبيبي در دانشگاه تهران:

اصلاح طلبان بايد پاسخگوي گذشته خود باشند

عضو جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه اصلاح طلبان نتوانستند كارنامه مشخصي در زمينه اقتصاد دولتي ارائه دهند، گفت:‌ اصلاح طلبان بايد پاسخگوي گذشته خود باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه و عضو جبهه متحد اصولگرايان ميزگرد انتخاباتي نمايندگان احزاب در دانشگاه تهران اظهار داشت:‌ اولين قدم در غيرمردمي بودن نماينده، اتصال به كانون‌هاي قدرت و ثروت و تعصبات منطقه‌اي و حزبي است كه با ارجحيت آنها، مطالبات مردم دور نگه داشته مي‌شود.

وي در ارتباط با اولويت‌هاي مجلس افزود:‌ تلاش مجلس در تمام دوران، حفظ ارزش و اصول‌ انقلاب بوده است و مجلس نهم نيز قبل از اولويت بندي بايد براي مسائل اقتصادي كشور درجه و منطقه مشخصي قائل باشد.

وي با اشاره به اقتصاد توليدي گفت: اقتصادي كه در توليد بتواند نيازمنديهاي داخلي كشور را رفع كند و يك نگاه صادراتي هم داشته باشد مي‌تواند در بازارهاي خارجي به صادرات توليدات داخلي بپردازد.

دبير كل حزب موتلفه به عدم سازگاري اقتصاد دولت كنوني اشاره داشت و گفت:‌اين هدف بايد در راستاي اولويت‌هاي ارزشي مجلس باشد.

وي در ارتباط با اين سوال كه اصلاح طلبان نمي‌توانند منكر گذشته خود شوند افزود:‌در زمان 8 سال حكومت اصلاح طلبان كه موضوع اقتصاد ستوني را مطرح كردند ايرادات زيادي به هم وارد شد و اين كه اصلاح طلبان نتوانستند كارنامه مشخصي در زمينه اقتصاد دولتي ارائه دهند.

حبيبي تصريح كرد: مجلس ششم تركيبي از اصلاح طلبان بود كه در آن زمان با اقداماتي كه انجام مي‌داد در زمينه براندازي نظام گام برمي‌داشت.

وي افزود: اصلاح طلبان در خصوص فتنه 88 دو موضع داشتند؛ يا حمايت گر يا از ساكتين فتنه بودند. اصلاح طلبان بايد پاسخگوي گذشته خود باشند اين يكي از ايرادات اساسي وارد بر آنان است در حالي كه اصولگرايان با اقدامات مثبتي كه از جانب مجلس و دولت با طرح هدفمندي يارانه ها صورت گرفت در جهت اقتصاد كشور گام مثبت و اساسي برداشتند.

حبيبي در پايان خاطرنشان كرد: اصولگرايان در مجلس هشتم با تشكيل فراكسيون اصولگرايان اقداماتي را كه در انتخابات انجام مي‌دهند در مجلس هم ادامه خواهند داد و اساس جبهه بر جذب حداكثري و دفع حداقلي است. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار