رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای تعطیلات نوروز 90 به منظور اسکان مسافران 381 مدرسه با 3 هزار و 236 کلاس آماده شد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران،

علی محمدی در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان جزو 12 استان دارای بیشترین تعداد پذیرش مسافران نوروزی است ، اظهار داشت: برای تعطیلات نوروز 90 به منظور اسکان مسافران 381 مدرسه با 3 هزار و 236 کلاس آماده شد.

محمدی با بیان اینکه این مدرسه‌ها در سه گروه الف ، ب و ج تقسیم‌بندی می‌شوند، افزود: 347 مدرسه در گروه الف ، 2 هزار و 574 مدرسه در گروه ب و 308 مدرسه در گروه ج پذیرای مسافران نوروزی بودند.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدهای استاندار کرمان مبنی بر ارائه اسکان مسافران به همه اقشار جامعه خاطرنشان کرد: سال جاری نیز این منوال در پیش گرفته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری چهار جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: به منظور تکریم مهمانان و جلوگیری از ازدحام دو دستگاه نوبت‌دهی برای ستاد خریداری شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا از 2 هزار و 574 کلاس گروه ب، 574 کلای را به گروه الف برای ارائه خدمات بهتر و آسایش مهمانان ارتقا دهیم.

وی گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور مهمانان و مسافران نوروزی فراهم شده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.