نویسندگان و منتقدان ماهنامه سینمایی فیلم،«بی‌خود و بی‌جهت» به‌کارگردانی عبدالرضا کاهانی را به عنوان فیلم برگزیده جشنواره سی‌ام فیلم فجر انتخاب کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» به عنوان فیلم برگزیده ماهنامه سینمایی فیلم انتخاب شد.
بنا براین گزارش،تازه‌ترین فیلم «عبدالرضا کاهانی» که در جشنواره سی‌ام فیلم فجر مورد توجه داوران این جشنواره قرار نگرفته بود در نظرسنجی سنتی این ماهنامه سینمایی با بیشترین رأی عنوان بهترین فیلم را به دست آورد و در رشته‌های بهترین کارگردان، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر کودک نیز برگزیده شد.
همچنین فیلم «برف روی کاج‌ها» ساخته پیمان معادی دیگر فیلم نادیده گرفته شده جشنواره، دوم شد و در رشته‌های بهترین موسیقی متن و بهترین بازیگر زن انتخاب شد.
فیلم «پذیرایی ساده» ساخته «مانی حقیقی» هم با امتیاز مشترک با «برف روی کاج‌ها» در جای دوم قرار گرفت و عنوان بهترین فیلمنامه را نیز از آن خود کرد.
فیلم‌های «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «پله آخر» نیز در این نظرسنجی چهارم و پنجم شدند.
نکته جالب،قرار گرفتن دو فیلم «روزهای زندگی» و «ضدگلوله» (برندگان دیپلم افتخار بهترین فیلم جشنواره سی‌ام) در رده‌های هفتم و هشتم است.
فیلم «بغض» ساخته رضا درمیشیان و فیلم «ملکه» ساخته محمدعلی باشه آهنگر نیز که توجه بسیاری از اهالی رسانه را به خود جلب کرده بود، در بین 10 فیلم برتر این ماهنامه قدیمی جایی ندارند./ه
 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار