حدود 100پرستار در برنامه ركوردزني جراحی چشم پزشکان بيمارستان فارابي شركت كردند.



به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله اكبري، مترون پرستاري بيمارستان فارابي در گفت‌وگو با خبرنگار نظام پرستاري اظهار كرد: پيش از آغاز اين برنامه طي فراخواني ميزان مشاركت پرستاران براي شركت در اين برنامه سنجيده شد كه 5/1 برابر پرستاران شيفت در اين‌باره اعلام آمادگي كردند.

وي با بيان اينكه در خصوص چگونگي پذيرش، گرد هم آمدن بيماران و هماهنگي‌هاي لازم پرستاران با پزشكان مشاركت داشتند، گفت: در روز عمل نيز حدود 10 پرستار در دي‌كلينيك، بخش‌هاي مردان و زنان وظايف پذيرش، ترخيص و مراقبت‌هاي پس از عمل را انجام مي‌دادند.

مترون بيمارستان چشم فارابي ادامه داد: همچنين حدود 50 تا 60 پرستار 3 اتاق‌ عمل در كنار جراحان چشم خدمات لازم را ارائه مي‌كردند و براي يك‌روز پس از عمل (جمعه 5 اسفند) حدود 10 پرستار براي Fallow up و مراقبت‌هاي پس از عمل در درمانگاه حضور داشتند.

20 جراح و متخصص چشم پزشكي بيمارستان فارابي پنجشنبه iهفته گذشته در اقدامي خودجوش با هدف حفظ آمادگي در هنگام بحران، ركوردزني در دنيا و ناديده گرفتن تحريم‌هاي اقتصادي حدود 450 عمل چشم را انجام دادند و رکورد دنیا را از نظر تعداد عمل چشم در یک روز شکستند./ع



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار