مدير گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما از پخش هر شبي مسابقه‌ي تلفني «چهار از هفت» به تهيه‌كنندگي حسين مروي از اواسط دي ماه 90 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رحمان سيفي‌آزاد گفت: مسابقه «چهار از هفت» هر شب با يك رقابت تلفني دو نفره پخش مي‌شود؛ اين مسابقه در كل چهار شركت‌كننده دارد كه در سه مرحله با يكديگر رقابت مي‌كنند. دو مرحله به صورت دو به دو انجام مي‌شود و در مرحله‌ي سوم كه آخرين مرحله است، فقط دو برنده با يكديگر رقابت مي‌كنند تا برنده‌ي نهايي مشخص شود.

وي افزود: مسابقه «چهار از هفت» پيرامون هفت هنر: تئاتر، سينما، مجسمه‌سازي، معماري، موسيقي، ادبيات و شهرسازي است كه به صورت اتفاقي هر يك از شركت‌كنندگان بايد به چهار سوال پاسخ دهند؛ البته انتخاب هر يك از بخش‌هاي مسابقه انتخابي است و خود شركت‌كننده مشخص مي‌كند كه مثلا در موضوع موسيقي مسابقه شركت مي‌كند.

سيفي آزاد در پاسخ به اينكه شركت‌كنندگان مسابقه «چهار از هفت» بر چه اساسي انتخاب مي‌شوند، گفت: آزموني از هفت هنر از شركت‌كنندگان گرفته مي‌شود كه حتما بايد درباره‌ي موضوعات مورد نظر از اطلاعات عمومي بالايي برخوردار باشند؛ چراكه در غير اين صورت نمي‌توانند به فينال راه پيدا كنند.

وي خاطرنشان كرد: سوالات مسابقه «چهار از هفت» در مناسبت‌هاي خاص همچون ايام دهه فجر، ايام مذهبي و ... با همان مناسبت‌ها مرتبط است.

 

بنابراين گزارش مسابقه تلفني «چهار از هفت» به تهيه‌كنندگي حسين مروي و با اجراي جواد مولانيا از نيمه‌ي دي ماه هر شب به مدت 30 دقيقه از شبكه چهار سيما پخش خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.