وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در آستانه حماسه نهم دي ماه، در جمع معاونين اين وزارتخانه طي سخناني با اشاره به آثار پربرکت حماسه کم نظير نهم دي ماه 1388 گفت: اين حماسه بزرگ مظهر دلدادگي مردم به آرمان هاي انقلاب اسلامي، ولايت فقيه، رهبر معظم انقلاب اسلامي و ارزش هاي اسلامي را به نمايش گذاشت.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران ، سردار وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح  افزود: حماسه نهم دي نمايش ديگري از همبستگي ملي براي مقابله با فتنه ها و توطئه هاي داخلي و خارجي بود که با حضور ميليوني مردم در سراسر کشور، نقشه شوم استکبار جهاني را عليه ايران اسلامي نقش بر آب کرد.

وزير دفاع رمز پايداري انقلاب اسلامي را حضور پرشور و آگاهانه مردم بصير در صحنه هاي مختلف دانست و تصريح کرد: بزرگترين عامل بازدارندگي دشمنان براي اعمال هرگونه ا قدام خصمانه پشتوانه عظيم مردمي نظام است که بخشي از آن نيز در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران بعنوان فرزندان جان بر کف ملت تجلي پيدا کرده است.

سردار وحيدي در پايان با قدرداني از ملت بزرگ ايران در خلق اين حماسه سترگ تاکيد کرد: حماسه نهم دي دشمنان را مايوس و قلب دوستداران انقلاب اسلامي را در سراسر جهان شاد و مسرور کرد/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار