استان کرمانشاه آماده استقبال از بهار و سال نو است

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛

 

شهردار کرمانشاه گفت: تمام امکانات موجود برای اینکه بتوانیم میزبانی شایسته برای هموطنان عزیز باشیم به کار گرفته شده و انتظار می رود نوروز امسال کمبودی در ارائه خدمات وجود نداشته باشد.

قربانی افزود: برپایی ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی با همکاری هیئت ورزشهای همگانی، برپایی جنگ شادی ، استقرار نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت و آسایش مسافران و برنامه های متنوع دیگری در محل کمپ های ایجاد شده انجام می شود.

شهردارکرمانشاه گفت: گروه های ثابت و سیار راهنمایی مسافران نوروزی با همکاری سازمان میراث فرهنگی در مبادی ورودی و نقاط مختلف شهر و فرودگاه به مهمانان خدمات ارائه می کنند.

وی همچنین به تجهیز تاکسی های فرودگاه و ترمینال های شهر به نقشه، بروشور و تراکتهای تبریک نوروز اشاره کرد و افزود: برای رفاه حال شهروندان عزیز در روزهای پایانی سال و نیز مسافران نوروزی ساعات فعالیت بازارهای روز میوه و تره وبار سطح شهر افزایش می یابد.

شهردار کرمانشاه از برگزاری جشنواره ها و مسابقه های نقاشی با موضوع شهر من در بهار برای کودکان، انجام فعالیت های تفریحی ورزشی خانوادگی در پارک کوهستان و پارک غربی تاق بستان خبر داد و گفت: مسابقه ماهیگیری در دریاچه پارک شرقی تاق بستان با همکاری سازمان میراث فرهنگی و مسابقات چیدمان سفره هفت سین در پارک های مناطق و بادبادک بازی در پارک ارغوان و پارک کوهستان و نمایشگاه کتاب کودک در پارک نوبهار بخش دیگری از برنامه های در نظر گرفته شده برای شهروندان گرامی است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.