عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: بهترين نتيجه حضور گسترده مردمي، انتخاب آزادانه و آگاهانه است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران غلامعلي حدادعادل نماينده مردم تهران در مجلس هشتم پس از انداختن راي خود به صندوق مسجد لرزاده تهران در تشريح پيام‌هاي حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: اين حضور بسيار خوب، اميدواركننده و پيام‌دهنده است و پيامي به مردم ايران و پيامي نيز به خارج‌نشينان دارد.

وي در ادامه افزود: شركت پرشور مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، پيامي هم براي دوستان و هم دشمنان دارد و بسيار مسوليت‌آور است.

حدادعادل ادامه داد: اميدواريم كه مسئولان كشور قدر اين حضور گسترده را بدانند و با خدمات خود پاسخ مناسبي به اين حضور دهند.

رييس كميسون فرهنگي مجلس هشتم درمورد نتيجه انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: نتيجه انتخابات هر چه كه باشد به سود انقلاب و كشور بوده و بهترين نتيجه اين حضور انتخاب آزادانه وآگاهانه است.

وي درباره ويژگي هاي ضروري يك نماينده افزود: نماينده بايد معتقد به اسلام و انقلاب اسلامي باشد و با آگاهي از مسائل داخلي كشور فضاي بين المللي را هم بشناسد و در مجموع، ايمان و تقوا داشته باشد.

حداد عادل در ادامه تصريح كرد: يكي از راه‌هاي افزايش بصيرت، انتقادپذيري است و انتقاد نيز بايد منصفانه و مستند به واقعيات باشد و مبتني بر دروغ و افترا نباشد./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار