قائم مقام مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی گفت: کارمزد تسهیلات ساخت و ساز مسکن در مشهد 7 درصد است، این در حالی است که در سایر شهرها 4 درصد است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبر نگاران در بازدید از پروژه های مسکن مهر استان خراسان رضوی محمد حسن اکبر زاده با بیان اینکه در استان خراسان رضوی مسکن مهر در 3 حوزه کاری اجرا می شود، گفت: طرح مسکن مهر به 3 شکل تعاونی ها، سه جانبه های (انبوه سازان) و خود مالکان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در بخش تعاونی ها زمین اختصاص داده می شود که پس از معرفی اعضا توسط تعاونی ها و تایید اعضا توسط مسکن و شهر سازی به تعداد متقاضیان به تعاونی ها زمین تخصیص داده شده است.

اكبرزاده افزود: در خصوص سه جانبه ها نيز پس از عقد قرارداد، زمین در اختیار پیمانکاران واحد شرایط قرار داده می شود.

وي در ادامه تصریح کرد: خود مالکان سیاست جدیدی است که در سفر قبلی هیئت دولت به استان پیشنهاد شد و بر اساس این سیاست افرادی که زمین و پروانه ساخت داشته بشند می توانند پس از ساخت مسکن آن را تحویل بگیرند.

قائم مقام اداره کل مسکن و شهرسازی استان خراسان رضوی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت به تعاونی ها، سه جانبه ها و خودمالکان هیچ تفاوتی ندارد، افزود: 20 میليون تومان تسهیلات به ساخت و سازهای سنتی، 22 میلیون تومان به نیمه صنعتی و 25 میلیون تومان به ساخت و سازهاي صنعتی پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارمزد این تسهیلات در مشهد 7 درصد ودر دیگر شهرها 4 درصد است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار