دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان گفت: اگر اصلاح طلبان به دنبال دموكراسي واقعي هستند ايران بهترين نمونه حكومت دموكراسي در جهان است.

احمد كريمي اصفهاني دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات اخير حدود 800 نفر از اصلاح طلبان از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شدند كه اين نشان دهنده آزادي راي و انتخابات در كشوراست.

وي با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان و محمد خاتمي در انتخابات گفت: غربي‌ها براي منافع خود از اصلاح طلبان استفاده مي‌كنند و اگر اصلاح طلبان به دنبال دموكراسي واقعي هستند ايران بهترين نمونه حكومت دموكراسي در جهان است؛ پيشنهاد مي‌كنيم كه در كشور خود به دنبال تئوري‌هاي سازنده باشند.

كريمي اصفهاني با اشاره به بيانيه اخير وزير امور خارجه انگليس مبني بر ناعادلانه بودن انتخابات ايران گفت:‌ تلاش بيگانگان براي كمرنگ جلوه دادن حضور مردم است ولي مردم با آگاهي و براي دفاع از منافع ملي خود در انتخابات شركت كرده‌اند كه صدور‌ بيانيه‌هاي اين چنيني نه تنها اثري بر مردم ندارد بلكه تحريم و تهديدهايشان را به فرصت تبديل كرده است.

به گفته وي حركت مردم ايران باعث توسعه بيداري مردم جهان شده است.

اين فعال سياسي با قدرداني از عملكرد صدا و سيما در انعكاس نظرات خائنان خارج نشين تصريح كرد:‌وقتي مردم مي‌بينندكه اينگونه به آنها توهين مي‌شود با انگيزه بيشتري در انتخابات حضور مي‌يابند و تمام تحليل‌هاي اين خائنان را محكوم به شكست مي‌كنند./ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار