يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت: سياسي‌كاري‌هاي آژانس پس از مطرح‌شدن برنامه هسته‌اي ايران آشكار تر شده و تحت تاثير لابي صهيونيستي قرار گرفته‌ است چراكه اين مسئله در سخنان ضدايراني نتانياهو كاملا آشكار است.

عباس محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات نخست وزير رژيم صهيونيستي در مورد برنامه هسته اي ايران گفت: رژيم صهيونيستي و پشتيبانانش در اين برهه از زمان به دليل حمايت‌هاي مردمي و بومي شدن برنامه هسته‌اي‌ ايران غرب متزلزل شده و مطابق رويه هميشگي‌شان  به اظهارات اين چنيني دست مي‌زنند.

وي در ادامه افزود: مقامات صهيونيستي اين اظهارات را در حالي مطرح مي‌كنند كه تلاش دارند تا افكارعمومي جهان را از گسترش سلاح‌هاي اتمي و زرادخانه‌هاي هسته‌اي خود منحرف كند.

محمد نژاد با اشاره به سياست‌هاي دوگانه آژانس بين‌المللي انرژي اتمي افزود: سياسي‌كاري‌هاي آژانس پس از مطرح‌شدن برنامه هسته‌اي ايران آشكار تر شده است و تحت تاثير لابي صهيونيستي قرار گرفته‌ و اين مسئله در سخنان ضدايراني نتانياهو كاملا آشكار است.

وي در ادامه تصريح كرد: با وجود اينكه جاسوسي برخي بازرسان آژانس در مورد ايران به اثبات رسيده اما جمهوري اسلامي ايران براي اثبات حسن نيت خود اجازه ورود به آنها را صادر كرده و اعلام داشته است كه حاضر است در چارچوب NPT همكاري خود را ادامه دهد./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار