بزرگنمايي هاي موجود در خصوص توليد بيش از اندازه فيلم ها با موضوع "خيانت" تنها براي خدشه دار كردن جو سينما و متهم كردن مسئولان امر است.

حسين فرح بخش كارگردان فيلم سنمايي "زندگي خصوصي" در گفتگو با

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

افزود: فيلم سينمايي "زندگي خصوصي" كه توليد دفتر "پويا فيلم" است در نوروز 91 اكران خواهد شد و در حال حاضر آنونس هاي آن درسينما به نمايش گذاشته شده است.

وي درخصوص استقبال مردم در اكران نوروزي اين فيلم افزود: فكر مي كنم با توجه به بازخوردهاي مردم در جشنواره فيلم فجر با استقبال خوبي روبرو شود.

كارگردان فيلم سينمايي "زندگي خصوصي" در مورد پروانه نمايش اين فيلم گفت: پروانه نمايش اين فيلم را امروز 16 اسفند گرفتيم كه خوشبختانه هيچ گونه اصلاحيه اي به فيلم وارد نشده و تنها 2 دقيقه از فيلم را براي بهتر شدن و تيم حذف كرديم.

فرح بخش در خصوص توليد بيش از اندازه فيلم ها توسط فيلمسازان با مضمون خيانت گفت: از 70 فيلمي كه به جشنواره فيلم فجر راه يافت تنها 5 فيلم در خصوص "خيانت" ساخته شده بود كه آن هم با شرايط امروزي جامعه، بايد در خصوص آگاهي مردم و جوانان توليد شود.

وي با اشاره به اين كه مضمون فيلم "زندگي خصوصي" سياسي – اجتماعي بوده و ربطي به موضوع "خيانت" ندارد، ادامه داد: بزرگنمايي ها در خصوص توليد چنين فيلم هايي تنها براي خدشه دار كردن جو سينما و متهم كردن مسئولان امر است.

اين كارگردان سال 90 را سال خوبي دانست و گفت: سال 90 به لحاظ اكران و توليد، سال خوبي بود و با مديريت خوب شهري و اجراي سياست هاي قوي وي در خصوص بدنه، صنف سينما به يك آرامش نسبي رسيد.

وي ادامه داد: تنها انتقادم به شمقدري عملي كردن وعده هاي او در خصوص ساخت 400 سالن سينما در كشور است كه تا به امروز تحقق نيافته است.

فرح بخش خاطرنشان كرد: اوايل نوروز فيلمي را با نام "سيزده بدر" به كارگرداني كامران قدكچيان كليد خواهيم زد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار