رئيس رسانه ملي افزايش معنا دار مشاركت مردم را پاسخ قاطع آنان به استكبار و ضد انقلاب دانست و گفت: انتخابات مجلس نهم آشكار سازي تاييدات الهي و نمايش غرور آفرين اعتماد مردم به نظام بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رئيس سازمان صدا و سيما در بيست و پنجمين نشست سراسري افق رسانه با تحليل يوم الله 12 اسفند و تجليل از حضور گسترده مردم گفت: رابطه ملت با رهبري فراتر از محاسبات معمول سياسي است و اين انتخابات نشان داد كه به رغم تبليغات سنگين شبكه هاي رسانه اي استكبار؛ رابطه محبت و عشق و علاقه مردم با رهبري انقلاب ناگسستني است.
 

رئيس رسانه ملي افزايش معنا دار مشاركت مردم را پاسخ قاطع آنان به استكبار و ضد انقلاب دانست و گفت: انتخابات مجلس نهم آشكار سازي تاييدات الهي و نمايش غرور آفرين اعتماد مردم به نظام بود.

ضرغامي با تشريح جايگاه زن و خانواه در نظام اسلامي گفت: زنان به عنوان نيمي از جمعيت كشور، در عرصه هاي مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگي و پيشرفت، حضور و مشاركت سرنوشت ساز و بي بديل داشته و دارند.

رئيس رسانه ملي با بيان برخي آسيب هاي موجود در حوزه خانواده؛ تقويت خانواده محوري و الگو سازي بر اساس مدل و سبك زندگي خانواده اسلامي- ايراني؛ پاسداشت كرامت، شخصيت انساني و حقوق زن؛ نهادينه سازي فرهنگ عفاف و حجاب وتعميق ارزش ها و باروهاي ديني و شهبه زدايي از آن را از جمله اهداف برنامه سازي در رسانه دانست.

ضرغامي همچنين ترويج تعاملات سازنده خويشاوندي به عنوان يك فرص، ترويج و تقويت ازدواج هاي ساده؛ تبيين نقش زنان خانه دار در موفقيت همسر و فرزندان، احترام به والدين و تقويت روابط عاطفي و فضاي محبت و تعامل در خانواده؛ آموزش همسرداريِ، نقد فرزند سالاري، آموزش سبك هاي زندگي مطلوب، آسيب شناسي مسائل زنان با ارايه مدل اميد آفرين، رعايت حريم زن در جامعه، الگو سازي از زنان نمونه و موفق در همه عرصه ها، شبهه زدايي از قوانين اسلامي در موضوع زن و خانواده و نقد سبك زندگي غربي را از جمله وظايف مهم برنامه سازان دانست.

رئيس سازمان صدا و سيما از همه شخصيت ها و مراكز علمي، حوزه ها و دانشگاه ها خواست تا در اين عرصه حساس و انسان ساز، برنامه سازان رسانه ملي را ياري دهند.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار