نشست کمیته تیم‌های ملی درحالی امروز شنبه 10 دي برگزار شد که در این نشست ضمن تصویب برنامه‌های آماده سازی تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان، "مارکو اوکتایو" از سوی رئیس کمیته فوتبال ساحلی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیته تیم‌های ملی امروز با حضور کفاشیان، تاج، محمدنبی، علیزاده، معینی، محصص، هاشمیان، احمدی، ترابیان، حسینی، حمیدی، جمالی، رضاعلی و خراطی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست در خصوص مسائل تصویب شده در نشست قبلی و مسائل مربوط به تیم‌های ملی بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای جلسه رضاعلی، رئیس کمیته فوتبال ساحلی از حضور "مارکو اوکتایو" به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی خبر داد و علی کفاشیان تصریح کرد که اکتاویو علاوه بر سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی باید در زمینه تدریس مسائل آموزشی این رشته به مربیان ایرانی نیز فعالیت داشته باشد و در کنار وی از مربیان ایرانی هم به عنوان دستیار استفاده شود.

در پایان جلسه حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت بین المللی روسیه از تاریخ 15 ارديبهشت سال آينده تا 20 همين ماه با حضور تیم‌های اسپانیا، ایران و روسیه مورد تایید قرار گرفت و همچنین حضور تیم ملی فوتبال زیر 13 سال بانوان در فستیوال آسیا در کشور سریلانکا از تاریخ 11 اسفند امسال تا 24 همين ماه  قطعی شد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار