آيت‌الله حسيني بوشهري عضو خبرگان رهبري در تحليل عمده‌ترين مباحثي كه در اجلاس دو روزه خبرگان دنبال شد گفت:‌ محورهاي مهمي براي اين اجلاس در نظر گرفته شده بود كه مهمترين آنها مربوط به گزارش مفاسد اقتصادي بود.


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آيت‌الله حسيني بوشهري عضو خبرگان رهبري در تحليل عمده‌ترين مباحثي كه در اجلاس دو روزه خبرگان دنبال شد گفت:‌ محورهاي مهمي براي اين اجلاس در نظر گرفته شده بود كه مهمترين آنها مربوط به گزارش مفاسد اقتصادي بود.
 

عضو خبرگان رهبري اظهارداشت: دغدغه خبرگان همان دغدغه مردم است چرا كه نسبت به بروز مفاسد اقتصادي در كشور حساسيت ويژه‌اي دارند و مبارزه با مفاسد اقتصادي بايد در راس اداره امور كشور قرار بگيرد.
 

وي افزود: بيداري اسلامي يكي ديگر از مسائلي بود كه در اين جلاس مورد تحليل و بررسي قرار گرفت چرا كه در شرايط حساس فعلي ايران نقش برجسته‌اي در حركت‌ها و خيزش‌هاي انقلابي مردم منطقه داشته و دارد.
 

حسيني بوشهري با بيان اينكه انتخابات مجلس نهم يكي از مهمترين مسائلي بود كه مي‌تواند نقطه الهام‌بخش حركت‌هاي بيداري اسلامي باشد تصريح كرد:‌ حضور پرشور مردم پاي صندوق‌هاي راي بار ديگر پشتيباني آنها را از نظام تاييد كرد.
 

عضو خبرگان رهبري در تحليل وضعيت وحدت ميان اصولگرايان گفت:‌ اگر چه همه اصولگرايان بايد با وحدت حداكثري به جريان انتخابات راه پيدا مي‌كردند اما بالاخره انتخابات با همه فراز و فرودهايش گذشت و از اين پس اصولگرايان بايد با همه تفاوت ديدگاه‌ها و سلايق منافع نظام و مردم را در نظر بگيرند.

حسيني بوشهري ادامه داد: حضور پرشور مردم اندوه و مصيبتي براي دشمنان نظام بود و در چنين شرايطي وظيفه مسئولان سنگين‌تر از پيش مي‌نمايد.

عضو خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: نمايندگاني كه به مجلس نهم راه پيدا كردند و آنها كه در دور دوم به خانه ملت ورود پيدا مي‌كنند بايد مصلحت نظام و اولويت‌ها را براساس سند چشم‌انداز 20 ساله كشور دنبال كنند ضمن اينكه يك نماينده در مجلس تنها به بخش و يا شهر كوچكي اختصاص ندارد بلكه بايد مطالبات مردم كل كشور را در نظر بگيرد.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار