نماینده مجلس گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست به حماقتی بزند زوال خود را نزدیک‌تر کرده و ضربات خردکننده دیگری به‌طور پیاپی بر پیکره آن وارد می‌شود.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح بود و قدرت دفاعی ما در برابر دشمنان را به نمایش گذاشت.

وی اظهار کرد: در سایه توکل به خداوند متعال و عنایت او و همچنین خون شهدای جبهه مقاومت ازجمله شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله، سردار شهید نیل‌فروشان، سردار شهید تهرانی‎مقدم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانایی عملیات وعده صادق ۲ ایجاد شد و با این عملیات توانستیم خوشحالی مردم منطقه و حامیان ملت مظلوم فلسطین و کسانی که آزادی فلسطین را می‌خواهند را شاهد باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: قدر مسلم شهدای ما زنده‌اند و نظاره‌گر هستند و عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران پرتوان و پرقدرت است و این عملیات در وحدت کامل مسئولان کشور شکل گرفت و دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح این همراهی را دارند که پاسخ محکمی به دشمن داده شود.

وی ادامه داد: این پاسخ در برابر مهمان‌کشی رژیم صهیونیستی در تهران بود که خلاف تمام قواعد بین‌الملل بود و عملیات وعده صادق درس کوچکی به رژیم اشغالگر قدس بود که اگر این غلط‌ها را انجام دهد با قدرت محکم سپاهیان مواجه خواهی شد.

جوکار بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ با آن وسعتی که انجام شد ۹۰ درصد اهداف مدنظرش را هدف قرار داد و نگاه این بود که فقط پایگاه‌های نظامی، پایگاه‌های راداری و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته شود و مردم حتی در داخل تل‌آویو با موبایل‌های خود از موشک‌ها فیلم می‌گرفتند که این نشان‌دهنده آن است که مردم اعتماد داشتند که جمهوری اسلامی ایران مراکز نظامی و امنیتی را می‌زند، چون هنر این نیست ما بیاییم مردم را هدف قرار دهیم به بهانه اینکه آنجا ممکن است یک مرکز نظامی باشد مثل صهیونیست‌ها که شهر غزه را می‌خواهند نابود کنند به بهانه اینکه در آنجا نیرو‌های مقاومت حضور دارند لذا این یک درس اخلاقی بود که به دنیا داده شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و متحدانش با داشتن بعضی از سازمان‌های حقوق بشری وابسته به خود هر غلطی به اسم اینکه می‌خواهند از خود دفاع کنند را انجام می‌دهند، گفت: این رژیم نابود شدنی است چون ذاتاً همراه خودش خباثت و شرارت دارد و باید توسط جبهه مقاومت نابود شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ یک انرژی مثبتی به مردم داده است، اظهار کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به حماقتی بزند زوال خود را نزدیک‌تر کرده و قطعاً ضربات خردکننده دیگری به‌طور پیاپی بر پیکره آن وارد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار