دیدار تیم های استیل آذین سمنان و پیام مخابرات فارس كه عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختي سمنان برگزار شد حاشیه هایی داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ این بازی در هفته بیست و دوم لیگ دسته يك باشگاههای كشور در گروه يك بود كه اخراج بازیكن ذخیره پیام مخابرات فارس و ضربه پنالتی تيم استيل آذين از مهمترین حاشیه های این بازی بود.

استيل اذين قبل اين بازي با 21 امتياز و تفاضل 5+ در رده دهم و پیام مخابرات فارس هم با 21 امتياز و تفاضل 10- در رده يازدهم جدول 14 تیمی ايستادند.

داوری این بازی را بابك وسیله بر با كمك های مجتبی سیفی و مجید پور علی برعهده داشتند و حاتم بك پور ناظر بازی بود.

استقبال تماشاگران سمنانی از این بازی بسیار اندك بود و تنها حدود 2000 تماشاگر در استادیوم حضور داشتند.

غیبت كاظم عسگرانی بازیكن گل زن تیم استیل آذین از نكات جالب توجه این بازی بود و نام این بازیكن حتی در لیست 18 نفره استیل آذین هم نبود.

پیام مخابرات فارس این دیدار را با هجوم های پیاپی آغاز كرد و در یك غافلگیری در دقیقه 11 از روی ضریه كاشته اولین گل بازی به نفع تیم استیل آذین به ثمر رسید.

اولین خطر این بازی در دقیقه هفت بازی توسط بازیكن خارجی پیام بر روی دروازه استیل آذین خلق شد كه عدم تعادل و بی دقتی بازیكن پیام مانع به ثمر رسیدن گل شد.

در دقیقه 40 بازی هم در حالی كه بازی با نتیجه دو بریك ادامه داشت تیم استیل آذین در یك فرصت طلایی نتوانست توسط فرید بهزاد كریمی به گل سوم خود دست پیدا كند و ضربه این بازیكن پس از برخورد با تیرك افقی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 42 این تیم پیام بود كه صاحب یك موقعیت طلایی شد كه ضربه كاشته بازیكن پیام را واعظی سنگربان استیل آذین دفع كرد.

در دقیقه 43 هم تیم پیام صاحب یك ضربه كاشته به علت اضافه گام برداشتن واعظی در محوطه جریمه شد كه این موقعیت هم برای پیام ثمری نداشت.

در نیمه دوم بازی و در صحنه پنالتی بازیكنان پیام نسبت به این تصمیم داور اعتراض كردند به طوری كه بازیكن ذخیره این تیم كه در كنار زمین در حال گرم كردن خود بود به داور كنار توهین كرد و به همین علت هم با كارت قرمز داور اخراج شد.

لیدرهای بومی تیم استیل آذین نيز امروز در كنار تیم نبودند و با تيم قهر كرده بودند.

دو تیم در بازی های گذشته خود نتایج قابل قبولی را كسب كرده بودند و هر دو تیم تلاش داشتند كه در این بازی نیز موفق باشند اما در پایان این تیم استیل آذین بود كه با كادر فنی جدید خود در سه هفته اخیر صاحب دو پیروزی و یك تساوی شد.

تیم استیل آذین در پایان با نتیجه سه بریك پیام مخابرات فارس را شكست داد و با كسب سه امتیاز بازی 24 امتیازی شد و در همان رده دهم باقی ماند.

استيل اذين در هفته بعدي رقابتها 26 اسفند ماه ميهمان تيم ابومسلم مشهد است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.