روز گذشته مسافران شرکت هواپيمايي تابان که مقصدشان کربلاي معلي بوده، به علت تاخير در ارائه بليط و ويزا به مسافران از سوي ليدر مربوطه از پرواز جاماندند و از ديروز تاکنون بلا تکليف در فرودگاه به سر مي برند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ يک منبع آگاه گفت: روز گذشته تعداد 30 تا 40 نفر از مسافران عتبات عاليات که مبالغي بابت دريافت ويزا و بليت خود به چارتر کننده خود براي اين سفر پرداخت کرده بودند، متاسفانه اين چارتر کننده نتوانست به موقع بليت و ويزاي مسافران را به دست آنها برساند.

وي ادامه داد: بر اين اساس مسئولان فرودگاه امام خميني (ره) با دستوري مبني بر تاخير يک ساعته براي پرواز هواپيمايي شرکت تابان، سعي در به تاخير انداختن پرواز فوق به منظور رسيدن مدارک مسافران کردند که باز هم مدارک به دست آنها نرسيد و مسافران از پرواز جا مانده و پرواز فوق انجام شد.

گفتني است؛ مسئولان فرودگاه بين المللي امام خميني (ره ) با نظر مستقيم جهت احقاق حقوق مسافران، ليدر تور مورد نظر را با حکم قضايي به داسرا و پليس فرودگاه معرفي کردند. طبق دستور قضايي اين ليدر يا چارتر کننده سفر، هم اکنون در بازداشت به سر مي برد.

لازم به ذکر است؛ فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) به منظور کاهش اين وقايع در ايام نوروز بسترهاي لازم را جهت تسهيل پروازي مسافران نوروزي فراهم کرده است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار