عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: با توجه به حواشي كه در مجلس هشتم وجود داشته است تغييردر ساختار مجلس نهم الزامي است.

محمد سليماني عضو جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در خصوص اولويت هاي اصلي مجلس نهم گفت: بحث توليد علم و فناوري از مهمترين مطالبات مقام معظم در سالهاي اخير بوده است لذا فكر مي كنم قوانيني در اين خصوص در مجلس نهم بايستي مطرح شود كه به صورت جامع توليد علم و فناوري را در كشور مطرح نمايد.


وي افزود: با توجه به پيشرفت هايي كه جمهوري اسلامي در طي سالهاي اخير در جهان كسب كرده است توليد علم و فناوري مي تواند اين مسير را هموار تر نمايد.


سليماني تصريح كرد: اصلاح ساختار مجلس بر پرداختن موضوعات اساسي و مطالبات مردم از ديگر موضوعاتي است كه در مجلس نهم بايستي به آن پرداخته شود.


عضو جبهه پايداري اذعان داشت: در مجلس هشتم بخصوص در دو سال اخير حواشي بسياري به وجود آمد كه اين موضوع براي مجلس به عنوان ركن قانون گذار كشور خوشايند نيست.


سليماني افزود: مجلس بايد به تدوين قوانين جامع بپردازد و روحيه حاكم برآن با روحيه انقلابي مردم همسان باشد و هيچ گونه حواشي خاصي در آن وجود نداشته باشد لذا تغيير در ساختار مجلس الزامي است.


وي خاطرنشان كرد: بحث ايجاد وحدت ميان سه قوا از مهمترين موضوعات ديگري است كه در مجلس نهم بايستي به آن توجه شود و دولت و مجلس به عنوان دو قواي مهم در كنار هم قرار گيرند؛ به جاي تشديد اختلافات در راستاي تحقق مطالبات مردم گام بردارند./ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار