سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هدایت شهریاری که از تیم اخراج شده بود با نظر مساعد سرمربی مجموعه، به جمع بازیکنان صنعت نفت اضافه شد.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،   از آبادان، علیرضا خلیلی‌نیا در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم نفت آبادان و مس سرچشمه اظهار کرد: در صورت کسب پیروزی مقابل مس سرچشمه، تمرینات تیم به مدت یک هفته تعطیل شده تا بازیکنان در کنار خانواده‌های خود به استراحت نوروزی بپردازند.

وی در ادامه از بازگشت هدایت شهریاری؛ مدافع تیم فوتبال صنعت نفت که پیش از این به دلیل مسائل انضباطی از این مجموعه کنار گذاشته شده بود به جمع زردپوشان گفت و افزود: شهریاری با تصمیم کاستا از جمع صنعت نفتی‌ها اخراج شد که بعد از مدتی با سرمربی تیم به گفت‌وگو پرداخت و ضمن کسب موافقت کاستا و مدیریت باشگاه، دوباره به تیم اضافه شد.

سخنگوی باشگاه نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: هدایت شهریاری از بازیکنان با اخلاق صنعت نفت بوده که با توجه به آخرین سال حضورش در آبادان و البته نیازی که به این فوتبالیست داشتیم ترجیح داده که وی را دوباره به جمع بازیکنان اضافه کنیم تا با خاطره خوش آبادان را ترک کند.

وی همچنین از بلیت فروشی در مسابقات آتی صنعت نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقه مقابل مس رایگان نبوده و جایگاه ویژه ورزشگاه نیز فردا افرادی را که بلیت در دست داشته را پذیرا است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 شنبه؛ بیست و هفتم اسفند ماه در ورزشگاه تختی، میزبان مس سرچشمه است./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.