گردهمایی معاونین ورزش بانوان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت بهداشت؛ سومین گردهمایی معاونین ورزش بانوان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور دکتر محمد حسین رضوانی قائم مقام اداره کل تربیت بدنی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

دکتر رضوانی در مراسم افتتاحیه این گردهمایی با اشاره به گسترش روزافزون جمعیت دانشجویی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی گفت: با تبعیت ازتاکید مقام معظم رهبری در مورد توصیه به تهذیب و ورزش و نیز نگاه ویژه به ورزش همگانی برای افراد جامعه، ورزشهای همگانی در دانشگاهها و مراکز پژوهشی گسترش می یابد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان گفت: ما برای اولین بار در تابستان 90 اولین المپیاد ورزشهای تفریحی و همگانی را برگزار نموده و در سالهای آتی نیز این برنامه ها تداوم خواهد داشت.

در این گردهمایی ضمن بحث و تبادل نظردر خصوص فعالیتهای ورزشی دانشجویان دختر و اولین المپیاد ورزش همگانی ، دومین المپیاد ورزشی دانشجویان نخبه و یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور ، دو کارگاه آموزشی با عنوان برنامه ریزی رویدادهای ورزشی و بازاریابی در ورزش دانشجویی با حضور دکتر مشرف جوادی معاون ورزشی بانوان برگزار می شود.

گفتنی است، گردهمایی معاونین ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تاریخ 12 الی 14 دی ماه در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در حال برگزاری می باشد./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.