استفاده از چاي سبز به طور موضعي بر روي پوست به مدت دو ماه تاثير در جوانسازي آن دارد.

دكتر عباس انتظاري متخصص پيشگيري از بيماريها و عضو هيئت علمي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران بيان كرد: برخي از افراد از پير شدن پوست خود دچار ناراحتي هستند و مايلند كه چين و چروك آنها از بين برود.
وي تصريح كرد: روشهاي مختلف زيادي براي جوانسازي پوست مطرح مي شود كه مي توان به مصرف آنتي اكسيدانها، ليزر، جراحي،‌سلولهاي بنيادي و نظاير آن اشاره كرد.
انتظاري عنوان كرد: بر اساس جديدترين يافته ها كه به تازگي در سطح آزمايشگاه ها مطرح شده، استفاده از چاي سبز و نور ليزر به صورت موضعي در جديدترين آزمايشها مشاهده شده كه پس از دو ماه از مصرف چاي سبز به صورت موضعي و از طريق پنبه اي كه آغشته به چاي سبز دم شده روزانه به مدت 20 دقيقه مي تواند در شادابي و جوان ماندن تاثير بگذارد.
وي خاطر نشان كرد: پس از 2 ماه از مصرف موضعي چاي سبز دم شده بر روي پوست استفاده از ليزر با طول موج 670 نانومتر با دوز24 ژول شادابي و طراوت پوست را به ارمغان مي آورد و كاهش سطح چروك و روشن شدن رنگ چهره مشهود مي شود./عط

 

** برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود اینجا را کلیک کنید.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
زهره رهنما
۱۲:۴۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
میگن چای سبز رو دم کنید و روی پوست بزنید تا نه جوش بزنید هم اینکه لکه هارو میبره آیادرسته و اینکه چطور دمش کنیم برای پوست بهتره