وزیر سابق آموزش و پرورش گفت:تمام هزینه‌های اردو‌های تابستانی مناطق محروم بر عهده بنیاد مستضعفان است.

سید محمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تعداد دانش آموزان دختر و پسری که در اردو‌های فرهنگی و قرآنی حضور پیدا می‌کنند با یکدیگر برابر است؛ گفت: فضای اردوگاهی در ایران محدود است به همین علت اردو‌های تابستانه دانش آموزان در دو زمان متفاوت برای مقطع متوسطه دوم  برگزار می‌شود.

وی با بیان این که برای حضور دانش آموزان اتباع مناطق محروم در اردو‌های فرهنگی و قرآنی محدودیتی وجود ندارد؛ ادامه داد: براساس مقررات کشور دانش آموزان اتباعی که در مناطق محروم حضور دارند و حضور آنها قانونی است، می‌توانند در اردو‌ها شرکت کنند.

او با بیان این که در ایران دو نوع اردوگاه ملی و آموزش و پرورش وجود دارد، تصریح کرد: در اردوگاه ملی تمام امکانات و تجهیزات رفاهی وجود دارد. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بنیاد مستضعفان قرار دادی را امضا کرده که طی این تفاهم نامه اردوگاه‌های آموزش و پرورش در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.

وزیر سابق آموزش و پرورش ادامه داد: حدودا تمام هزینه‌های اردو‌های تابستانی مناطق محروم بر عهده بنیاد مستضعفان است چرا که هزینه این اردو‌های سه روزه زیاد است و دانش آموزان مناطق محروم نیز حق دارند تفریح کرده و لذت ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۵ تير ۱۴۰۳
ورود حوزه به آموزش و پرورش کم بود ، حالا بنیاد مستضعفان ورود کرد
آخرین اخبار