رييس سازمان پزشكي قانوني در آيين اختتاميه سومين همايش سراسري طب و قضا گفت: مركز فقهي تحقيقات پزشكي قانوني در قم راه اندازي مي شود تا كانال ارتباطي بهتري با مراجع و علماي مختلف داشته باشيم و بتوانيم مسائل و موضوعات مختلف را ارائه داده و پاسخ لازم را بگيريم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛دكتر احمد شجاعي طي سخناني با تشكر از همه دست‌اندركاران، روسا، حقوقدانان و پزشكان و ... گفت: مباحث مطرح شده در همايش طب و قضا به دليل جديد بودن و با بروز موارد و سوالات جديدي که در حوزه هاي زندگي نباتي، مرگ مغزي و خسارات مازد بر ديه مطرح شد ان‌شاءالله بتوانيم در بحث‌هاي علمي بهتر از اين باشيم و در آينده در اين قسمت بيشتر كار كنيم.

رييس سازمان پزشکي قانوني کشور با ابراز رضايت از مباحث محتوايي سومين همايش طب و قضا گفت: مباحث محتوايي اين همايش در مقايسه با همايش هاي علمي در سطح بسيارخوبي بود و مقالات و سخنراني هاي خوبي با نظم و زمان بندي مناسب ارايه شدند.

وي از تشکيل کميته اي براي پيگيري نتايج و حصول نتيجه مباحث ارائه شده در سومين همايش طب و قضا خبر داد و گفت: لازم است در زمينه پيگيري مصوبات همايش کار کنيم تا بتوانيم وحدت رويه را در درون قوه از طريق مسوولان قوه قضاييه ايجاد كنيم و نواقص بحث‌هاي علمي را از بين ببريم.

رييس سازمان پزشكي قانوني گفت: در خروجي سومين همايش سراسري طب و قضا اميدواريم بتوانيم يك كتاب اختصاصي و جامع در زمينه مرگ مغزي، خسارات مازاد بر ديه و زندگي نباتي نگارش كنيم.

شجاعي در پايان از برگزاري چهارمين همايش طب و قضا در بهار سال 92 در شيراز خبر داد./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.