رئيس سازمان بسيج جامعه پزشكي با اشاره به اختصاص يك روز در مطب‌ها به ويزيت رايگان و چكاپ افراد از حضور پزشكان در تمام مساجد كشور به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، محمد رئيس زاده با اشاره به فرا رسيدن هفته سلامت اظهار داشت: سازمان بسيج جامعه پزشكي نيز در اين زمينه با همكاري پايگاه هاي بسيج فرآيند حضور پزشكان در مساجد بعد از نمازهاي جماعت را فراهم مي كند.

وي با بيان اينكه به مناسبت هفته سلامت يك روز در مطب ها نيز به ويزيت رايگان و چكاپ افراد اختصاص مي يابد، افزود: در اين اين زمينه ويزيت رايگان و چكاپ فشار خون نيز در تمام نماز جمعه هاي سراسر كشور در هفته سلامت صورت مي پذيرد.

رئيس زاده ادامه داد: سازمان بسيج جامعه پزشكي به مناسبت هفته سلامت برنامه هاي متعدد ديگري نيز براي اطلاع رساني و ارتقا آگاهي افراد در زمينه هاي بهداشت و سلامت از جمله برگزاري كلاس هاي آموزشي در 200 كانون بسيج جامعه پزشكي سراسر كشور خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: در اين زمينه در مبحث سالمندان نيز پنل اختصاصي در پنجمين كنگره حوادث و بلايا برگزار شد كه براي استفاده بيشتر نتايج آن در اختيار نهادهاي مختلف مرتبط از جمله وزارت بهداشت قرار مي گيرد./a3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار