انيميشن" بزن بريم سينما" در 13 آيتم 100 ثانيه اي به تقويت و حمايت از سينماي كشور مي‌پردازد.

بهرام عظيمي،كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درخصوص ساخت 13 فيلم كوتاه انيميشن "بزن بريم سينما" گفت:پيشنهاد و ايده‌ي‌ ساخت اين 13 فيلم كوتاه قبل از عيد از طرف بنياد سينمايي فارابي داده شد كه از چندي پيش كار ساخت اين انيميشن ها شروع شده و اكنون در مرحله نگارش و طراحي كاراكترها قرار داريم.

وي در ادامه افزود:براي انجام اين كار يك تيم حرفه اي در نظر گرفته شده كه اميدواريم كارهاي جذابي باشند.

عظيمي درخصوص محتواي اين انيميشن گفت:"بزن بريم سينما "در 13 قسمت 100 ثانيه اي به تقويت و حمايت از سينماي كشور مي‌پردازد و از طريق اين فرهنگسازي لذت سينما رفتن را بيشتر از خانه ماندن و به تماشاي فيلم نشستن نشان مي دهد.

كارگردان انيميشن تهران 1500 از اجراي ايده جديدي در اين كار خبر داد و گفت:اشاره به يكي از فيلم هاي مطرح سينماي ايران در هر قسمت از اين 13 آيتم يكي از ايده هايي است كه اميدواريم اجرايي شود.

عظيمي در پايان درخصوص محتواي اين كار تصريح كرد:اهالي سينما كار خود را به درستي انجام داده و اين ما هستيم كه به عنوان بيننده و مخاطب بايد به حمايت از سينماي كشور بپردازيم .با "بزن بريم سينما" لذت واقعي از يك فيلم را نشان مي‌دهد و مخاطبان را به سينما رفتن ترغيب مي‌كند.

گفتني است؛" بزن بريم سينما" به تهيه كنندگي محمد ابوالحسني در 13 آيتم 100 تا 120 ثانيه اي به فرهنگ سازي در خصوص سينما رفتن مي‌پردازد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار