رییس دانشگاه محقق اردبیلی از ایجاد دانشکده های جدید کشاورزی خبر داد.


به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی رییس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست مشترک با اعضای هيأت علمی دانشکده کشاورزی، از تبديل دانشکده کشاورزی به دانشکده فناوری کشاورزی و منابع طبيعی و دانشکده علوم کشاورزی در آينده ای نزديک خبر داد.
وی افزود: اين دانشکده به عنوان قديمی ترين دانشکده و سنگ بنای ايجاد دانشگاه می باشد و توانا و پژوهش‏محور بودن در مسير توليد علم و مشارکت فعال در تصميم سازی مديريت کلان دانشگاه را از وظايف اصلی شما عزيزان می دانم که از عوامل اصلی توسعه کشورمان می تواند باشد.
دکتر گنجی با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان توليد ملی و حمايت از کار وسرمايه ايرانی توسط مقام معظم رهبری، پررنگ کردن نقش اعضای هيأت علمی در مشارکت برای توسعه و اداره دانشگاه را يکی از مهمترين هدفهای مديريتی دانست و گفت: شما وظيفه سنگين هدايت نسل جوان، پرورش نيروهای متخصص، متعهد و تربيت انسانهای الهی را بر عهده داريد و شما عزيزان بايد در توليد علم و ارائه پژوهشهای کاربردی نقش اساسی داشته باشيد که برای رسيدن به اين هدف مهم بايد محيطی مناسب را نيز ايجاد کرد.
وی در ادامه سخنان خود استفاده از تجربيات و توانايي‏های کارکنان زحمتکش را عاملی مهم در جهت پيشبرد و توسعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: جهت رفع مشکلات دانشگاه ضمن پرهیز از بخشی نگری باید تصميمات به صورت کارشناسی شده انجام پذیرد.
گفتنی است در اين نشست، تجهيزات مورد نياز دانشکده نظير آمفی تئاتر، سايت کامپيوتری، اتاق اساتيد و کلاسها ازجمله موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ع


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.