سرمربي تيم آلومينوم هرمزگان در خصوص صعود به ليگ برتر اظهار داشت: تيم الومينيوم هرمزگان با وجود مشكلات مالي فراوان با تلاش بازيكنان و كادر فني پس از 50 سال موفق شد كه به رقابت هاي ليگ برتر صعود كند.

اكبر ميثاقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم آلومينيوم فصل فوتبالي خود را با مشكلات و فراز و نشيب هاي بسياري آغاز كرد و در برهه اي از زمان تا مرز فرو پاشي نيز پيش رفت اما خوشبختانه با تلاش و همت بازيكنان و كادر فني تيم به فعاليت خود در رقابت هاي ليگ يك ادامه داد.

وي ادامه داد: باوجود مشكلات بسيار عديده اي كه در باشگاه آلومينيوم هرمزگان وجود دارد اما پيش از پايان رقابت هاي ليگ آزادگان با كسب امتيازات بالا قهرمان زود هنگام مسابقات شويم و فصل بعد را ليگ برتر بازي مي كنيم.
سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان افزود: روز گذشته در مقابل تيم ته بيست يزد يك بازي تشريفاتي انجام داديم و با وجود اينكه در هفته هاي پيش صعودمان را به ليگ برتر مسجل كرده بوديم اما با قدرت ظاهر شديم و بازي را با يك گل بهمن طهماسبي پيروز شديم.
وي تصريح كرد: تيم آلومينيوم هرمزگان پس از 5 سال حضور در رقابت هاي ليگ يك به برتر صعود كرده است كه اين مسئله براي مردم هرمزگان بسيار خوشايند است و هواداران اين تيم انتظار دارند كه پس از فاصله اي طولاني مدت با برنامه اي بلند مدت و با قدرت دررقابتهاي ليگ برتر حاضر شدند.

ميثاقيان ادامه داد: شرايط براي فعاليت در باشگاه آلومينيوم سخت است و معتقد هستم كه با وجود چنين معضلاتي در تيم، در ليگ برتر با مشكل روبه رو مي شويم از اينرو، علي رغم ميل باطني مجبور به ترك تيم آلومينيوم مي شوم البته در حال حاضر چيزي مشخص نيست و در پايان بازي هاي ليگ يك، تصميم نهايي را اتخاذ مي كنم.

سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان افزود: باشگاه 60 درصد از قراردادهاي بازيكنان و كادر فني را پرداخت نكرده است و همچنان با وجود قهرماني مبلغي از سوي مسئولان دريافت نكرده ايم كه اميدوار هستيم كه پيش از پايان رقابت ها درصد اعظمي از مبالغ قرادادهايمان را دريافت كنيم.

وي خاطر نشان كرد: علاوه بر مسائل مالي كه در باشگاه فراوان است نبود امكانات سخت افزاري از ديگر معضلات باشگاه آلومينيوم هرمزگان است كه فعاليت را با مشكل مواجه كرده است و مسئولان باشگاه براي حضوري با قدرت در راقبت هاي ليگ برتر بايد امكانات باشگاه را افزايش دهند در غير اينصورت پس از حضوري كوتاه مدت در رقابت هاي برتر، دوباره به ليگ يك بازي مي گرديم.

ميثاقيان تصريح كرد: اميدوارم مشكلات فعلي در فصل آتي تا حدود فراواني بر طرف شود و من نيز همچنان به عنوان سرمربي هدايتگر اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر باشم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار