رييس دانشگاه محقق اردبيلی گفت: پايه تفکر و ايده توليد ملی، همان بسط و توسعه تفکر تبديل علم به ثروت است.


به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی رییس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار نوروزی با همکاران دانشگاهی از تشکيل کميته ای به منظور عملياتی کردن پيام مقام معظم رهبری در نوروز 91 مبنی بر توليد ملی و حمايت از کار و سرمايه ايرانی خبر داد و گفت: در اين راستا به منظور اجرايی کردن پيام مقام معظم رهبری، کميته ای مرکب از اعضای هيأت علمی و کارکنان تشکيل و طی نشست هايی با مراکز صنعتی، راهکارهای تقويت توليد ملی و حمايت از کار و سرمايه ايرانی و توسعه اشتغال بررسی خواهد شد.
وی اظهار داشت: پايه تفکر و ايده توليد ملی، همان بسط و توسعه تفکر تبديل علم به ثروت است و در اين راستا اعضای هيأت علمی دانشگاه، بيش از پيش در زمينه کاربردی کردن پژوهشها و هدايت تحقيقات و پايان نامه ها به سمت پژوهشهای کاربردی اهتمام خواهند ورزيد.
دکتر گنجی با اشاره به اجرايی شدن آيين نامه جديد استخدامی و تشکيل اداره رفاه به صورت مستقل جهت برنامه ريزی به منظور رفاه همکاران گفت: سال 90 برای دانشگاه محقق اردبيلی سال پربرکتی بود و افزايش اعتبارات عمرانی، توسعه فضای فيزيکی، قرار گرفتن نام دانشگاه محقق اردبيلی برای اولين بار در ليست دانشگاههای برتر جهان و افزايش بی سابقه رشته های تحصيلات تکميلی به ويژه در مقطع دکتری، سال 90 را برای اين دانشگاه و دانشگاهيان، سال خوش يمنی ساخت. /ع


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.