نسبت دادن فساد به سينما و اهالي آن نوعي توهين به هنرمندان و خانواده هايي است كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، "سين مثل سريال" شب گذشته جمعه18 فروردين 91 ميزبان دو هنرمند سينما و تلويزيون امير جعفري و افسانه بايگان بود.

امير جعفري بازيگر سينما و تلوزيون در خصوص "سين مثل سريال" گفت: سين مثل سريال برنامه اي كه با ايجاد دموكراسي انتخاب را برعهده مردم گذاشته و اين بهترين داوري است چرا كه راي مردم صادقانه است و بهترين قضاوت را در طي اين سالها از نگاه مردم ديده ام.

وي با اشاره به اينكه مهمترين ثروت زندگي اش محبوب بودن ميان مردم است، عنوان كرد: اينكه مردم من و كارهايم را دوست داشته باشند بزرگترين ثروت برايم محسوب مي شود مورد قضاوت مردم قرار گرفتن برايم لذت بخش است حتي اگر من را انتخاب نكنند.

جعفري با تاكيد بر اينكه ارزش راي مردم از نظر منتقدين بيشتر است، تصريح كرد: "سين مثل سريال" بايد ادامه پيدا كند و به نقد حرفه اي آثار بپردازد.

وي با اشاره به ارزش كار بازيگري بيان كرد: هدف من از روي آوردن به عرصه بازيگري و هنر، ماندگاري تجربه و نقش ها ي متفاوت و مختلف است.

جعفري در پايان خاطرنشان كرد: كار كمدي در ايران به دليل طناز بودن مردم كار دشواري است و اگر كمدي متن خوبي نداشته باشد مردم آن را قبول نمي‌كنند.

وي اظهار داشت: مدتي است كه از كارگردانان سينما و تلوزيون در هر محفلي سخن از فاسد بودن سينماي كشورمان مي زند و اين صحبت توهين به اهالي سينما و خانواده هايي است كه در اين عرصه فعاليت مي‌كنند و من از اين بابت بسيار دل شكسته هستم.

جعفري ادامه داد: من و همسرم و بسياري ديگر در اين سينما فعاليت مي‌كنيم و اگر گاهي مشكلي در مورد تعداد محدودي از افراد در هر عرصه اعم از خانوادگي و شغلي پيش مي‌آيد نبايد آن موضوع را به كل افراد فعال در آن عرصه عموميت داد.

گفتني است، از ميان مجموعه هاي از ياد رفته، خواب و بيدار، رقص پرواز، ما چند نفر، كلانتر سريال از ياد رفته، ‌خواب و بيدار، رقص پرواز به مرحله بعدي راه يافتند.

لازم به ذكر است، شهاب حسيني به عنوان بهترين بازيگر مرد انتخاب شد و و محمدرضا فروتن‌، مهدي پاكدل به ترتيب در رتبه دوم و سوم اين نظرسنجي قرار گرفتند.

رويا نونهالي به عنوان بهترين بازيگر زن انتخاب شد و سپيده خداوردي، شبنم قلي خاني به ترتيب در رتبه دوم و سوم اين نظرسنجي قرار گرفتند.

"سين مثل سريال" ويژه برنامه اي است كه با اجراي محمد سلوكي هر شب ساعت 23:20 به روي آنتن شبكه 1 مي‌رود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار