احمد كرفي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، تصريح كرد: واحد پيگيري و ارزيابي امداد خودرو سايپا با نظرسنجي از امداد خواهان كه در طرح خدمت و امداد نوروزي گروه سايپا از طريق سامانه مركز پيام نياز به خدمات امدادي را داشته اند به ركورد 96 درصد رضايت مشتريان دست يافت.
وي ادامه داد: واحد پيگيري و ارزيابي امداد خودرو سايپا در كمتر از يك ساعت طي تماس با امداد خواهان از نحوه ارائه خدمات، سرعت، كيفيت و رضايت از خدمات امدادي را مورد سنجش و ارزيابي قرار مي دهد.
كرفي اظهار داشت: حفظ استاندارد بين المللي ميانگين انتظار خدمات امدادي و رضايت مشتريان در مولفه اصلي شركت امداد خودرو سايپا در خدمات امدادي بوده است./عب