هیچ دولتی در تمام دنیا مبارزه مسلحانه را تحمل نمی کند و باید گفت مسئول خون هزاران نفر از ایرانیانی که در این مدت جانشان را از دست دادند شخص مسعود رجوی است و بس ! در خصوص روند کیش شخصیت مسعود رجوی و حتی در مورد روانشناسی شخصی مسعود هم بحثی نشد و خیلی از سوال های دیگر که سعید شاهسوندی از آن آگاه است و روزی باید در مورد آن سخن بگوید .

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران ، سطحی نگری ودروغ پردازی برنامه های بی بی سی چنان تابلو دار به پیش می رود که کوهزاد اسماعیلی از فعالین شاخه جوانان فتنه 88 و کارشناس شبکه منحله رسا در فیس بوکش به میزگرد بی بی سی با عضو برجسته سازمان مجاهدین خلق در دهه شصت ، اینچنین واکنش نشان داده است : " تصور کن شما سعید شاهسوندی از برجسته ترین افراد سازمان مجاهدین خلق را در پیش از انقلاب و دهه شصت را بیاوری و مصاحبه بگیری و بدون اینکه در مورد سازماندهی سازمان در ابتدای پیروزی انقلاب ، نیروهای عملیاتی و ذخایر تسلیحاتی آن و شیوه کار بخش روزنامه مجاهد سوال کنی ! نپرسی که روزهای منتهی به سی خرداد چه تحولاتی در سازمان رخ داد و تحلیل آنها چه بود و یا در مورد مشکوک ترین عملیات مجاهدین در 7 تیر سوال نکنی و نپرسی که افراد تصمیم گیرنده چه کسانی بودند یا در مورد شیوه ورود مسعود کشمیری سوال پرسیده نشود. حتی در مورد انقلاب ایده ئولوژیک هم چیزی گفته نشد."

کوهزاد اسماعیلی اما بدون اشاره به روند انحرافات فتنه 88 و سیر قهقرائی آن افزود :هیچ دولتی در تمام دنیا مبارزه مسلحانه را تحمل نمی کند و باید گفت مسئول خون هزاران نفر از ایرانیانی که در این مدت جانشان را از دست دادند شخص مسعود رجوی است و بس ! در خصوص روند کیش شخصیت مسعود رجوی و حتی در مورد روانشناسی شخصی مسعود هم بحثی نشد و خیلی از سوال های دیگر که سعید شاهسوندی از آن آگاه است و روزی باید در مورد آن سخن بگوید .

این متهم فتنه 88 که در حال حاضر به خارج از کشور گریخته است با بی سواد خواندن مجری برنامه بی بی سی در ادامه افزود : " پیداست که مجری بی بی سی از سطح اطلاعات بسیار کمی برخوردار است."

یکی از دوستان وی نیز در زیر این مطلب اینچنین نظر داده است : " خیلی ابلهه این عنایت فانی. رسما از جایگاه رهبران سازمان مجاهدین شاهسوندی رو متهم می‌کرد به خیانت و اون هم دفاع می‌کرد. کل برنامه شد همین!

گفتنی است بعد از انتخابات مجلس در اسفند ماه که به شکست دوباره تمام و کمال جریان فتنه خارج از کشور منجر شد ، تلویزیون رسا نیز تاکنون تعطیل است که همین موضوع ناراحتی دست اندرکاران آن را دو چندان نموده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.