دريافت كننده قدرتي تيم ملي واليبال كشورمان در مسابقات جام جهاني ژاپن جزو آن دسته از بازيكناني است كه به اين مرحله از اردوي تداركاتي تيم ملي دعوت نشده است. شينده‌ها حاكي از اختلاف نظر وي با كادر فني و ولاسكواست.

فرهاد نظري افشار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به داشتن آسيب ديدگي از ناحيه كتف و جلوگيري از حادتر شدن اين مشكل از حضور در تمرينات آماده سازي تيم ملي علي رغم دعوت شدنم انصراف دادم.
وي تصريح كرد: در حال حاضر تمرينات سبك را به همراه برنامه‌هاي فيزيوتراپي دنبال ميكنم تا با شرايط مناسب و قدرت بسيار بالا واليبال ملي را آغاز كنم.

دريافت كننده قدرتي تيم ملي واليبال كشورمان گفت: بنا به دلايلي در تيم ملي اعتماد به نفس من تا حد قابل توجهي افت پيدا كرده بود و به سختي توانستم درمسابقات ليگ برتر و در تمرينات تيم كاله آمل خود را به خودباوري لازم برسانم، در حالحاضر تمامي دعوت شده‌ها كساني كه در اردو حضور ندارد را به عنوان استاد بزرگ قبول دارند.

وي تصريح كرد: براي رسيدن به يك بازيكن حرفه‌اي زحمات زيادي كشيده‌ام و بازيكني نيستم كه بتوانم جزو ذخيرهاي تيم ملي باشم به همين دليل تا زمان رسيدن به شرايط ايده‌ال از حضور در تمرينات تيم ملي انصراف مي‌دهم در حال حاضر رسيدگي به خانواده و فرزندم و همچنين سلامت جسمانيم را در اولويت برنامه‌هايم قرار داده‌ام.

وي درخصوص قهرماني تيم واليبال كاله آمل اظهار داشت: ليافت تيم كاله به دليل بار فني بسيار بالا قهرماني بود كه خوشبخنانه آن دست يافتيم .

من پس از سال ها كه در تركيب تيم سايپا عنوان نايب قهرمان را كسب كرده بوديم در سال 1390 به آرزوي ديرينه‌ام كه همان قهرماني بود دست يافتم. در تيم كاله آمل مديريت و باشگاه سازمان دهي مناسب كادر فني عامل اصلي رسيدن به مقام اول ليگ برتر بود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار