تیم های ملی ووشو بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابت های ووشو قهرمانی آسیا از 24 اردیبهشت در آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران مسابقات انتخابی خود را آغاز خواهند کرد.

مجید ملکی، مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی ویتنام به صورت رسمی از 24 اردیبهشت ماه فعالیت خود را در آکادمی ووشو آغاز خواهد کرد.

وی افزود: نخستین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی در رده آقایان و در دو بخش ساندا و تالو روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه و اولین مرحله رقابتهای انتخابی بانوان در بخش ساندا در روز دوشنبه 25 اردیبهشت و در بخش تالو هم روز سه شنبه 26 اردیبهشت در محل آکادمی ووشو برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری نخستین مرحله رقابتهای انتخابی ملی پوشان ووشوی کشورمان به اردوی شبانه روز خواهند رفت.

گفتنی است: هشتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا از تاریخ 26 مرداد تا 6 شهریور در شهر هوش مینه ویتنام برگزار خواهد شد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
مهران
۱۴:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سلام دوست ورزشکارم
من مطمئنم با اراده و اعتماد به نفس بالا اگر تمریناتت رو مداوم و اصولی و در کنارش مربی خوب ادامه بدی میتونی موفق بشی.خودتو واسه انتخابی تیم ملی اسفند ماه حاضر کن.می تونی قول میدم.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
سلام به ساندا کاران عزیز.من محمد22 سال دارم از سن 10 سالگی ورزشهای مختلف رزمی زیادی رفتم ولی از سن 18 سالگی تا الان بذنسازی کار کرده ام و در این مدت اصلا تمرین رزمی نداشته ام.در کل تا حدودی با رزمی آشنا هستم.ولی ووشو کار نکردم و خیلی به این رشته علاقه زیادی دارم.خواستم بپرسم اگه از الان ورزش زیبای ووشو رو شروع کنم و مرتب تمرین کنم امیدی برای قهرمانی برایم وجود دارد یا نه؟لطفا جوابمو بدید تشکر.
آخرین اخبار