مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی ساخت شش زمین فوتبال روستایی در گچساران خبر داد.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد شفیعی امروز  در یاسوج گفت: کلنگ ساخت شش زمین فوتبال روستایی در شهرستان گچساران به زمین زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: روستاها معدن استعدادهای ورزشی هستند که باید برای رشد ورزش این استان بهای بیشتری به آن‌ها داد.

این مسئول عالی امور ورزش تصریح کرد: شهرستان گچساران از دیرباز در بیشتر رشته‌های ورزش در جنوب کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

شفیعی با قدردانی از زحمات مسئولان ورزش و همچنین ورزشکاران این شهرستان به دلیل افتخارآفرینی در همه صحنه‌ها تصریح کرد: ورزش گچساران آبرویی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید قدر این همه افتخارآفرینی را دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت زمین‌های فوتبال روستایی را یکی از کارهای بزرگ و ارزنده این دولت دانست و گفت: دولت نهم و دهم در این ارتباط عملکرد ارزنده و بی‌سابقه‌ای داشته و تقریبا چندین برابر گذشته در این حوزه کار شده است.

شفیعی به محل احداث این شش زمین روستایی در شهرستان گچساران اشاره کرد و بیان داشت: شش زمین یاد شده در روستاهای سربیشه، امام‌زاده جعفر، پشکان، چهاربیشه علیا، ده جلیل و آرو کلنگ‌زنی شد.

این مسئول گفت: این زمین‌ها هر کدام  با مساحت 17 هزار متر مربع و اعتبار ملی 50 میلیون تومان احداث و تا پایان تیرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: در این پروژه‌های ورزشی علاوه بر تسطیح، کارهای احداث رختکن، سرویس بهداشتی، دیوارکشی و نصب دروازه انجام خواهد شد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.