کلینیک حقوقی دانشگاه مفید قم، در تمام حوزه های حقوقی، مشاوره حضوری، تلفنی و خدمات حقوقی رایگان ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار قضایی باشگاه خبرنگاران؛ کلینیک حقوقی دانشگاه مفید قم در زمینه های حقوق خانواده (ازدواج، طلاق، حضانت، حقوق و تکالیف زوجین، حقوق زن، حقوق کودک و...) حقوق کیفری، حقوق کار، حقوق ثبت و سایر حوزه های حقوقی مشاوره رایگان با حضور متخصصان رشته حقوق ارائه می کند.


این کلینیک حقوقی از سه طریق تلفنی، حضوری و پست الکترونیک آماده پاسخگویی به هموطنان از سراسر کشور است.


برنامه های این مرکز به شرح زیر است:


روزهای شنیه تا چهارشنبه: حقوق خانواده (ساعت 9 تا 13)
روزهای شنبه و سه شنبه: حقوق کیفری (ساعت 9 تا 13)
روزهای دوشنبه: حقوق کار (ساعت 9 تا 13)
روزهای یکشنبه: حقوق ثبت (ساعت 9 تا 13)
روزهای چهارشنبه مشاوره روانشناسی خانواده (ساعت 9 تا 12)

متقاضیان می توانند برای مشاوره حضوری به آدرس قم، 45 متری صدوقی، میدان مفید، دانشگاه مفید، کلینیک حقوقی مراجعه کنند و برای مشاوره تلفنی با شماره های2903552 و 2130262 -0251 تماس بگیرند.


مشاوران کلینیک حقوقی دانشگاه مفید از طریق آدرس الکترونیکی legalclinic@mofidu.ir نیز پاسخگوی سوالات هستند.
/ش4

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
محم
۰۰:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
اینجانب در سال 89 با عابر پیاده تصادف نمودم ودر همان سال89 محکوم به پرداخت 5% دیه از دیه کل شدم و تجدید نظر در سال 90 با همان رای اولیه صادر شد و بدلیل بی توجهی وعدم مراجعه خودم به دادگاه باید مابه التفوت از سال 89 تا 91 را خودم پرداخت کنم حال 2 سوال دارم:
1-امروز دادخواست اعصار از پرداخت مابه التفاوت دیه را ارائه نمودم حال اگر دیه را بیمه و مابه التفاوت را خودم (نقدی یا قسطی بپردازم(باز هم نیازی به رضایت شاکی است(لطفاً راهنماییم کنید.
2-شاکی می گویدپس از دریافت دیه و مابه التفاوت می خواهم دادخواست مطالبه ضرر و زیان (شامل فاکتور ها و هزینه های دیگر)در طی این 3 سال را ارائه نمایم لطفاً راهنماییم کنین مگر این خانم طول در مان نداشته و این هزینه های اضافی بعهده بیمه است(آیا اصلاً می تواند ادعای مطالبه ضرر و زیان کند) یا خود من با تشکر
آخرین اخبار