چهارده پروژه عمرانی، فرودگاهی و تجهیزاتی فردا (پنج شنبه – 24 فروردین) همزمان با حضور رئیس جمهوری در فرودگاه بندرعباس افتتاح و كلنگ زنی می شود.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شركت مادرتخصصی فرودگاههای كشور رئیس جمهوری پنجشنبه سالن ترمینال خروجی پروازهای داخلی را كه در شش هزار و 600 مترمربع زیر بنا احداث شده است افتتاح می كند.

همچنین همزمان با افتتاح این پروژه با حضور ' علی نیكزاد ' وزیر راه و شهر سازی و ' محمود رسولی نژاد ' رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شركت فرودگاههای كشور بهره برداری از 12 پروژه دیگر آغاز و یك پروژه هم كلنگ زنی می شود.

برهمین اساس سیزده پروژه آماده بهره برداری در فرودگاه بندرعباس با صرف بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار از طرف شركت فرودگاههای كشور، استان و بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

این پروژه ها علاوه بر ساخت ترمینال خروجی پرواز های داخلی شامل ساخت محوطه ترمینال جدید با زیر بنای 60 هزار متر مربع در قالب راه اندازی تجهیزات الكترونیكی و مكانیكی ترمینال، ساختمان جدید هواشناسی، جاده سازی و پروژه های الزامی برای دریافت گواهینامه بین المللی فرودگاهی می باشد.

تامین برق نرمال و اضطراری ، آبرسانی ترمینال، محوطه سازی مسجد فرودگاه، فیبر نوری ، بازسازی ساختمان تكنیكال بلاك ، راه اندازی آسانسور و ساخت سالن های تشریفات و اجتماعات نیزاز دیگر پروژهای این طرح است.

علاوه بر افتتاح این پروژه ها، پنجشنبه پروژه فاز اول توسعه اپرون فرودگاه بندرعباس با 40هزار متر مربع وسعت با اعتبار 40 میلیارد ریال كلنگ زنی می شود .

هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار