با در نظر گرفتن انتظارات و نیازهای بیماران و رفع مشکلات موجود، جلب رضایت بیماران امکان پذیر می شود.

فرنگیس سلیمان زاده، کارشنان ارشد پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در پژوهش انجام شده میزان رضایتمندی بیمه شدگان خدمات درمانی و تامین اجتماعی از خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی بررسی شده است.

وی گفت: 32 درصد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و 29 درصد بیمه شدگان بیمه خدمات درمانی از خدمات درمانی ارائه شده راضی بودند.

سلیمان زاده تصریح کرد: چون رضایتمندی بیماران از شاخص های مهم اثر بخشی نظام سلامت است از این رو سنجش دوره ای و منظم ارزیابی رضایت بیماران از خدمات درمانی، برای تعیین وضعیت موجود ضروری است .

وی یادآور شد: بدون در نظر گرفتن نظرات ما، نیازها و انتظارات آنان، رفع مشکلات موجود و ارتقاء کیفیت و جلب رضایت بیماران امکان پذیر نیست./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.