بودجه‌هاي كه به توليد فيلم‌ها اختصاصي مي‌يابد قابليت توليد فيلم اكشن را ندارد.

سعيد تهراني،كارگردان،تهيه كننده و بازيگر سينما و تلويزيون با اشاره به عدم پويايي فيلم‌‌هاي سينما و تلويزيون به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:زماني ما سينماي هند را قبول نداشتيم و از آن به عنوان سينماي غيرپويا نام مي برديم،ولي امروز عرصه فيلمسازي ما به اين مصيبت دچار شده در حالي كه باليوود در عرصه اكشن‌سازي گوي سبقت را ربوده است.
وي افزود:مديران ارشد چه در وزارت ارشاد و چه در صداو سيما از فيلمسازان انتظار ساخت فيلم‌هاي جذاب و داراي ريتم كند را دارند ولي اين مطلب را در نظر نمي‌گيرند كه ساخت چنين فيلم‌هايي نياز به بودجه بالا دارد.
تهراني گفت:كارگردانان و تهيه‌كنندگان ما همگي دغدغه ساخت فيلم‌هاي جذاب را دارند،ولي هزينه‌هايي كه از سوي بودجه‌گزاران پرداخت مي‌شود اجازه توليد چنين فيلم‌هايي را نمي‌دهد.
كارگردان و تهيه كننده تله فيلم اكشن "بن‌بست" گفت:تفاوت اختصاص بودجه براي ساخت يك فيلم اكشن نسبت به يك فيلم غيرپويا و آپارتماني تنها سي ميليون تومان است به همين دليل فيلمسازان ترجيح مي‌دهند تا فيلم كم هزينه و غيرپويا بسازند.
اين كارگردان افزود:مديريت محترم سازمان صدا و سيما به طور كامل از جريان تله فيلمسازي حمايت مي‌كند؛ولي زماني كه مديران زيردست بودجه‌ها را به فيلم اختصاص مي‌دهند،شاهد بي‌عدالتي و سوءمديريت هستيم.
وي تصريح كرد:تاكنون حدود 700 تله فيلم در سازمان توليده شده،ولي هيچ كدام از اينها جذابيت لازم را نداشته‌اند و با حداقل امكانات ساخته شده‌اند.
تهراني ادامه داد:اميدواريم تا با رفع سوء مديريت‌ها،بودجه‌هاي موجود به بهترين نحو به فيلمسازان اختصاص يابند تا ما فيلمسازاني كه نگران ارائه توليدات قابل قبول به مخاطبان هستيم،نزد مردم سربلند باشيم./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار