مدیر تیم های ملی و رئیس هیئت اسکواش کیش گفت: نمی توانم مقامی را برای ملی پوشان اسکواش پیش بینی کنم.

سنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مشکلات تیم ملی جوانان اسکواش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کیش افزود: بزرگترین مشکل ما همکاری نکردن بعضی از مدارس با فدراسیون است زیرا این مدارس حاضر نیستند بازیکنان شهرستانی را در اختیار ما قرار دهند.

مدیر تیم های ملی و رئیس هیئت اسکواش کیش گفت: خوشبختانه کیفیت کورت های کیش بسیار خوب است و مطمئن باشید با حضورم در کیش نمی گذارم کمبودی احساس شود.

وی ادامه داد: سالن های اسکواش کیش برای حضور علاقمندان تا 500 نفر گنجایش دارد که این مسئله می تواند به جذاب تر شدن مسابقات کمک زیادی کند.

 سرمربی تیم ملی اسکواش جوانان ایران، در خصوص وضعیت تیم کشورمان تصریح کرد: تیم جوانان ما در کیش مشغول تمرین هستند و به زودی برای برپایی اردو به تهران باز می گردند.

وی اظهار داشت: اردوي تهران ما برای حضور در تیم در مسابقات پنانگ مالزی برگزار می شود که این مسابقات تدارکات خوبی برای ملی پوشان کشورمان است.

سنایی خاطرنشان کرد: تمام رقبای ما از جمله پاکستان، مالزی، هند در مسابقات مالزی حضور دارند و این به بازیکنان ما کمک زیادی خواهد کرد.

مدیر تیم های ملی اسکواش ایران در خصوص جدایی مقدس اشرف سرمربی اسبق تیم های ملی بانوان گفت: از حضور مقدس اشرف در تیم ملی رضایت داشتم و از او درخواست کردم تا در تیم جوانان ما به فعالیت خود ادامه دهد اما به دلیل عدم تمرکز کافی این مربی رئیس فدراسیون با جدایی اش چندان مخالف نبود.

وی در خصوص انتخاب فاطمه السادات حیدری به عنوان سرمربی تیم های جوانان و نوجوانان گفت: حیدری پیشنهاد من نبود و ما در این شرایط 2 انتخاب داشتیم که حیدری و مستانه کریم پور بودند حیدری در زمان مقدس اشرف با او در طرح الماس همکاری داشت.

سنایی نکته مثبت حیدری را داشتن حوصله کافی دانست.

مدیر تیم های ملی در خصوص شانس ورزشکاران کشورمان در این مسابقات گفت: در این رقابت ها به آیلی نیری، سوگل ثمودی، عرفان جمشیدی و سهیل شاملی امیدوار هستم.

وی در انتها اعلام کرد: که نمی تواند مقامی برای بازیکنان کشورمان پیش بینی کند اما به طور حتم نسبت به سال گذشته تیم اسکواش جوانان ایران پیشرفت خواهد داشت./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار