سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: لیاقت باشگاه بزرگي مانند سپاهان ورزشگاهی مانند ازادی است من دو سال در این شهر کار کرده ام و پتانسیل بالای آن را به خوبی می شناسم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی در برنامه ورزش از نگاه دو در خصوص وضعیت بودجه این باشگاه گفت: این باشگاه امسال 12 میلیارد تومان بودجه داشته که از این مبلغ در کنار مخارج مختلف سفرهای باشگاه هزینه هتل، مالیات و... چیزی حدود 8 میلیارد تومان برای کادر فنی باشگاه تراکتورسازی باقی مانده است.
وی تصریح کرد: ما در این باشگاه امسال کارهای بزرگی انجام دادیم ، پیروزی بر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و پیروزی بر سپاهان برای اولین بار در لیگ برتر کار بزرگی بود بازیکنان تیممان امسال واقعاً کم نگذاشتند، سیاوش اکبری، اسدی، امیر حسین صادقی و... هر کدام در جمع کردن حاشیه های تیم کمک بسیار بزرگی بودند.
قلعه نوعی ادامه داد: ولی با وجود این شرایط چنین بودجه و هزینه ای برای سال آینده چندان کار ساز نیست و من شکی ندارم که با این شرایط فصل آینده به مشکل برخواهیم خورد.
وی تصریح کرد: من مربی هستم که زبان تلخی دادم حرفم را همیشه به زبان می آورم و تا زمانی که در این فوتبال حضور دارم همیشه حرفم را به زبان می آورم.
وی با اشاره به ورزشگاه نقش جهان و مشکل تیم های اصفهان در مورد این ورزشگاه تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است باشگاه بزرگی مثل سپاهان لیاقت یک استادیوم مانند استادیوم آزادی را دارد من دو سال در اصفهان کار کرده ام و از مسئولان ورزش این کشور می خواهم که به این معزل رسیدگی کنند./ق
گزارش از اکبر باقري


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار