حواشی عجیبی در اردوی تیم ملی فوتسال در ازبکستان بوده که یکی از دلایل حذف این تیم از جام جهانی بوده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان با قبول شکست ۴_۳ مقابل مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲٠۲۴ از دور مسابقات کنار رفت.

به گواه کارشناسان، این تیم با داشتن ستارگان و بهترین‌های فوتسال ایران می‌توانست به فینال و حتی عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند، اما آنچه پس از حذف ناباورانه تیم ملی از اردوی این تیم مخابره شد چندان خوشایند نبوده است.

مسعود محمدی بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ برتر ایران و آسیا که بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در قهرمانی کشورمان در جام ملت‌های ۲٠۲۴ بود براحتی نیمکت نشین شد.

پس از پیگیری ویژه خبرنگار ۲٠۲٠، شنیده‌ها حاکی از آن دارد که بدلایلی که کادرفنی از مسعود محمدی ناراحت شده بودند قبل از بازی درون تیمی با تایلند، وی بعنوان گلر دوم درون دروازه قرار می‌گیرد و پس از آن کادرفنی قصد بازگرداندن محمدی را به ایران داشتند که با استعلامی از فیفا و ذکر این نکته که محمدی مصدوم شده است تلاش برای خارج کردن وی از لیست انجام می‌گیرد، اما فیفا آب پاکی را روی دست آنان ریخته و اعلام می‌کند که امکان خارج کردن نام بازیکن و جایگزین کردن شخص دیگری وجود ندارد.

بر همین اساس بدلیل ریسک بالای یک دروازه بان از بازگرداندن محمدی منصرف می‌شوند، اما جلساتی با حضور وی برگزار می‌کنند.

همچنین شنیده می‌شود اصغر قهرمانی مربی دروازه بانان تیم ملی نیز بدلیل دلخوری که از محمدی داشته در گرم کردن وی شرکت نمیکند و حمید مشیری این نقش را ایفا می‌کند.

محمدی که در این سال‌ها کوله باری از تجربه بود در بازی با مراکش مشخص بود که از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد و چهار گل دریافت کرد.

سوالی که مطرح است آقای شمسایی چرا دروازه بانی که از تیم ملی خداحافظی کرده بود را دعوت کردی و روی نیمکت گذاشتی! اگر قرار بر روی نیمکت بود گلر جوانتری به این مسابقات می‌برد، مگر مدعی جوانگرایی نبودی!

سوال دیگری که شمسایی باید به آن پاسخ دهد اینکه ماجرای برگرداندن محمدی و گرم کردن گلر‌ها توسط مشیری را شفاف سازی کنید!

البته ضعف مدیریتی و فنی شمسایی یکی از عوامل اصلی حذف از جام جهانی بود، اما حواشی ضعف مدیریتی احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال هم است و باید پاسخگو خود باشد که چرا در چنین وضعیتی طرفین را به آرامش دعوت نکرده و نتوانسته این موضوع را حل و فصل کند تا شاهد حذف تیم ملی در رقابت‌های جهانی نباشیم؟

منبع: پایگاه خبری ۲٠۲٠

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
آقای شمسایی یه آدم خود شیفت ست...که مثل دخترها هر چند دقیقیه یکبار سروگردن تکون میده که موهاش از جلوی چشمش کنار بره
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
کادر فنی هیچ بار فنی نداره. فقط تکنیک فردی بازیکنها بازی رو پیش می‌بره. در همه رشته‌های ورزشی جای علم و تاکتیک گروهی خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
اصفهانی
آخرین اخبار