در پي انتشار مطلبي با عنوان "... و اما ماجراي نفاق فردي به نام سِر فاتح" در سايت باشگاه خبرنگاران، به نقل از يكي از شخصيت هاي علمي سياسي و پرسابقه كه مدتي با خبرگزاري ايسنا همكاري داشته و ذكر اخبار و اسنادي از سابقه و وضعيت منافق گونه فاتح، وي با انتشار مطلبي دستپاچه به اين مسئله واكنش تندي نشان داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ در پاسخ فاتح كه بار ديگر چهره نفاق او در ميان حروف كلماتش عيان شده است، وي بدون پاسخ به حقايق و سوالاتي كه در مطلب باشگاه خبرنگاران آمده بود، سعي كرده اعمال غير قابل دفاع و شنيع خود را در پشت شعارهاي ظاهري حمايت خود از دين مبين اسلام و امامان معصوم (ع) پنهان كند.
فاتح از ترس برملا نشدن چهره اصلي اش همواره از پاسخ به سوالهاي ذيل و دهها سوال ديگر طفره مي رود.
وي خود را مدافع انقلاب اسلامي و سيره ائمه اطهار (ع) دانسته، توضيح نداده كه اگر اينطور است، چرا در دست عليرضا نوري زاده عنصر سرويس اطلاعاتي انگليس براي اجرايي كردن پروژه ضد ايراني به عربستان رفت.
وي توضيح نداد كه اگر خود را در جبهه حاميان انقلاب اسلامي و مكتب تشيع مي داند، چرا خود را براي اقدام عليه ايران به آل سعود فروخت.
وي نگفت اگر طرفدار ايران اسلامي است، چرا پس از كودتاي غربي فتنه 88، تاكنون عضو ستاد خارجي فتنه در لندن است.
و چرا در اوج فتنه نقش محرك يكي از سران فتنه را ايفاء مي كرد؟
فاتح كه ديري نيست لقب سِر فاتح را از دولت انگليسي بگيرد مي گويد درد حفظ دين و وطن دارد، ولي نمي گويد در خاك لندن و در همكاري با دولت استعماري انگليس و يا در همكاري با آل سعود چه درد وطني نهفته است كه افكار عمومي ايران اسلامي آن را متوجه نمي شود.
وي پاسخ نداده كه چرا دوستان و همكارانش در دوران مديرعاملي اش در ايسنا مانند حقيقت جو، افشاري_ عطري_ خوئيني ها و ... كه از پايگاه و تريبون خبرگزاري دانشجويان ايران سالها براي پايگاههاي دشمن در روزنامه هاي زنجيره اي مطلب توليد مي كردند، امروز همگي جزء دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم شده اند و كنار مديرعامل آن روزهاي ايسنا، همان اهداف قديمي شان را عليه نظام در انگليس و آمريکا پياده مي كنند.
آقاي فاتح دستهاي آلوده به نفاق و خيانت به وطن اسلامي در جبهه واحد تشيع و اسلام نمي گنجد، شما لطفا به اين سوالها پاسخ دهيد تا بعد در مورد موارد متعدد اقدامات ضد ايراني ديگري شما از محضرتان در لندن! سوال داشته باشيم...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.