فرمانده سپاه زابل گفت: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ابزار استکبار جهانی برای مبارزه با ارزشهای انقلابی و باورهای فرهنگی و مذهبی مردم است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، http://sistanprisons.ir محمد ناظری اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و بزرگداشت این روز بزرگ، پاسداری از ارزش‌های پاک انقلابی و مجاهدت‌های رزمندگان بی ادعای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه پاسداران زابل بیان کرد: اهتمام و تلاش مسئولان و کارکنان زندان زابل در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، ورزشی و ... نشانه توجه ویژه به مقوله اصلاح و تربیت مددجویان و بسترسازی برای بازگشت آبرومند و سالم آنان به جامعه بوده و این امر تاثیرات مطلوبی در مددجویان در بر داشته است.

رئیس اداره زندان زابل نیز گفت: حماسه سوم خرداد از نظر انتقال و ترویج تفکر مقاومت و ایثار به نسل جوان کشور حائز اهمیت است و تمامی مسئولان در بزرگداشت حماسه سوم خرداد باید به این مهم توجه داشته باشند.

غلامرضا مهویدی ادامه داد: حماسه سوم خرداد که به آزادسازی خرمشهر از دست دشمن تا دندان مسلح ختم شد، بسیار ارزشمند و والا است و علاوه بر ارزش نظامی عملیات بیت‌المقدس، نشانگر این امر بود که این عملیات دارای ارزش‌های بزرگ معنوی بوده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.