اعضاي تيم استقلال با حذف از رقابت هاي آسيايي، تكليف كاملاً مشخصي دارند و همه اعضاي اين تيم در حاليكه به تعطيلات رفتند در انتظار مشخص شدن وضعيت كلي تيم استقلال هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم استقلال از رقابتهاي آسيايي حذف شد و اين موضوع باعث شده است كه تمام فوتبالي ها، به اين نكته توجه كنند، كه چه زماين وضعيت نهايي استقلال براي فصل آينده معين شود.

گفتني است:‌ اعضاي تيم استقلال اعلام كردند تا زماني كه تكليف تيم مشخص نشود، نمي توانند براي حضور در باشگاه و مشخص شدن وضعيت خود اقدامي انجام دهند.

گفتني است:‌ مسئولان رده بالاي تيم استقلال در حال بررسي شرايط هستند تا تصميم نهايي را در خصوص مدير عامل و سرمربي تيم اتخاذ كنند، اما اين در حالي است كه بازيكنان استقلال بايد با شرايط نهايي تيم آشنا و از مدير عامل و سرمربي تيم با خبر شوند تا بتوانند براي آينده خود تصميم گيري كنند.

شايان ذكر است: قرار شد كه در هيئت مديره تيم استقلال در خصوص سرمربي و مدير عامل تيم گفتگو و تصميم نهايي اتخاذ شود، اما اين درحالي است كه عنوان شده است يكشنبه هفته آينده تصميم نهايي در اين خصوص انجام شده و نفرات مورد نظر براي حضور در اين تيم معرفي مي شوند.

گفته مي شود، شرايط تيم استقلال، براي فصل نقل و انتقالات مشخصه وضعيت نيست، و به همين دليل قرار است هر چه سريعتر در اين خصوص تصميم گيري شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار